掃呢頁CODE去手機

2017年9月10日 星期日

一吻定情!鄧達智爆男友背脊最吸引 __,鄧達智,

原來佢哋好多年前已經相遇。時裝設計師鄧達智(William)與外科醫生男友陳梓欣(Clement)破格在港擺結婚喜酒,於尖沙嘴筵開16圍,超過200人 ...


原來佢哋好多年前已經相遇。


時裝設計師鄧達智(William)與外科醫生男友陳梓欣(Clement)破格在港擺結婚喜酒,於尖沙嘴筵開16圍,超過200人出席,成為首對在港擺同性結婚酒的名人。雖然香港同性結婚未合法化,但他們的結婚酒,跟一般喜宴無異,他們先後更換兩套西裝,場內播放一對新人的舊照,司儀盧覓雪又邀請鄧達智和陳梓欣的紅娘上台,大爆兩人一吻定情的相識經過,隨即兩人被要求重演一吻定情一幕,故William整晚同Clement咀不停。William說:「同clement相識於8、9年前,佢嚟元朗盆菜宴,但我係完全唔記得佢,兩年前又再喺飯局碰頭,我睇番啲相原來Clement就企我隔一個身位,但我哋當時係唔識。」Clement講笑話因為自己一向係好低調之故。

大講有味笑話

直至去年五月兩人在飯局「重遇」,William終於留意到Clement,William說:「佢背脊吸引住我,我對眼成晚跟住佢行,嗰次真正認識佢。」Clement隨即說:「我唔識你㗎!」William隨即大講有味笑話說:「你唔識我條脷啫。」William表示直至七月紅娘邀請他出席Clement的生日會,William當眾吻賀壽星時兩人正式「認識」,更一吻傾情,九月正式拍拖。William台上不時暱稱Clement為「天然嬌」,Clement甜笑解釋「天然嬌」是Natural Charm的意思,甜蜜滿瀉,期間William不禁感動得眼濕濕。另外,William又邀請過往合作過的模特兒上台,稱呼她們為「Angel」包括琦琦、馬詩慧、Rosemary,還有余慕蓮等。其他出席嘉賓還有鄭文雅伉儷、江碧蕙與老公等。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!