掃呢頁CODE去手機

2017年9月10日 星期日

《同盟》終極預告曝光 ! 陳展鵬變奸鮑姐難逃一死 __,鮑姐,陳展鵬,展鵬,《同盟》,陳展,鮑起靜,

陳展鵬逐漸變奸即刻變奸又得,奸咗!陳山聰同陳展鵬在天台開戰陳展鵬拎把刀出嚟陳山聰就咁被佢一刀桶落去令熊真係死咗?胡定欣最後被人制服,最後仲要昏迷兼心臟 ...




陳展鵬逐漸變奸 即刻變奸又得,奸咗!
陳山聰同陳展鵬在天台開戰 陳展鵬拎把刀出嚟 陳山聰就咁被佢一刀桶落去
令熊真係死咗? 胡定欣最後被人制服,最後仲要昏迷兼心臟停頓。咦《城寨英雄》入面,佢個角色係有心臟病,玩呼應?

《同盟》下個星期播埋最後三集,究竟江美儀係咪Final Boss真係好想快啲知呀!不過,今日下午就有《同盟》最近片段流出,仲見到鮑姐扮嘅令熊瞓咗係好似殮房嘅地方。

開始已經有唔少觀眾估到展鵬會變奸,喺最新預告片入面,展鵬個樣已經變咗做大奸狗,兼且仲同陳山聰係天台激戰,最後更一刀桶落去。陳展鵬更成功獲得Rainman江美儀大讚佢冇咩血性,江美儀又指令氏集團主席應該由陳展鵬來當才是最佳人選。之前幾集,大家都係用槍械射嚟射去,最後呢三集,個個都用軍刀去打,連胡定欣都被人制服到,據知胡定欣最後會昏迷,兼且心跳都停埋。

【終極big boss?】鮑姐惡鬥江美儀先有火花 網民:呢啲係神級演技

http://bit.ly/2faNlIZ

尋日有一場戲講到大家收到SMS,話只要交出令熊條屍,可免一死。係預告片呢一幕就有令熊似係死咗嘅畫面,唔少網民認為佢係扮死,目的係為咗引真正嘅Rainman現身,更有人話死個個其實係易咗容嘅薇姨。不過,據知陳展鵬咁做,都係目的想引出真正嘅大佬現身。做觀眾嘅當然想Happy Ending,但係最近大台啲劇集埋尾趕收工,唔知《同盟》會爛尾收場,定係會出現番BBQ做大結局呢?




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!