掃呢頁CODE去手機

2017年9月10日 星期日

雙冰不和升級?姚晨忽然變做「中間人」 __,姚晨,

真係無啦啦……昨晚(9日)中港台紅星雲集北京一慈善晚會,當中包括范冰冰、李冰冰、姚晨、劉嘉玲、章子怡、Angelababy、黃曉明、楊冪、林心如等,場 ...


真係無啦啦……


昨晚(9日)中港台紅星雲集北京一慈善晚會,當中包括范冰冰、李冰冰、姚晨、劉嘉玲、章子怡、Angelababy、黃曉明、楊冪、林心如等,場面星光熠熠,呢啲日子去到影大合照時,眾星嘅排位自然成為焦點,人氣及身價高嘅藝人通常就會企近中間位置,點知今次就「出事」喇!

話說本身范冰冰同李冰冰曾傳不和,鬥個你生我活,不過尋日佢哋就忽然Friend晒,多次喺鏡頭前興奮交談,連去到排隊影大合照時都膊頭貼膊頭,不過說時遲那時快,女星姚晨行過二人身邊,范冰冰就出手將姚晨拉到自己同李冰冰中間,仲夾住佢唔畀佢走,又猛同姚晨傾偈,同時李冰冰亦試圖將身旁行過嘅張韶涵拉到自己同范冰冰中間,搞到姚晨同張韶涵都面色尷尬,突然成為「中間人」嘅姚晨更被拍得口黑面黑添。

而大合照就變為張韶涵企喺中間位劉嘉玲身旁,張韶涵另一邊就係李冰冰、姚晨、范冰冰,結果就畀網友嫌張韶涵唔夠卡士,仲被指攝位企中間位置,搞到張韶涵無辜中箭,真係陰公豬。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!