網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月15日 星期五

爆肌袁偉豪除剩底褲誘黃翠如 __,翠如,袁偉豪,黃翠如,

《使徒行者2》全球同步播。由苗僑偉、陳豪、宣萱、袁偉豪、周柏豪、黃翠如及許紹雄等主演的無綫重頭劇《使徒行者2》,將於9月18日晚上9時30分首播,內地 ...


《使徒行者2》全球同步播。


由苗僑偉、陳豪、宣萱、袁偉豪、周柏豪、黃翠如及許紹雄等主演的無綫重頭劇《使徒行者2》,將於9月18日晚上9時30分首播,內地騰訊網亦會同步播映。監製蘇萬聰對作品充滿信心,表示《使2》集集精彩:「真係要集集追睇先得,否則會錯過好多同追唔上劇情。」

約「雙豪」食好西

《使2》其實是上輯的前傳,今次除演技精湛的苗僑偉及許紹雄等演出值得注意外,青春派演員「雙豪」周柏豪及袁偉豪,將與黃翠如發展出一段微妙三角關係, 袁偉豪更犧牲色相,因應角色需要頻頻於螢幕上騷肌。至於周旋於兩型男中的翠如,最終承受無比感情傷痛, 她說:「我嘅角色性格好直接,敢愛敢恨,而柏豪嘅角色設定好憂鬱、好型,係成套劇嘅『大眾電王』。我對佢一見鍾情發力追求,相反我就對表裏不一嘅袁偉豪冇反應!成套戲袁偉豪都好鍾意除衫,除到我都唔想睇呀!」翠如直言因有苗僑偉及宣萱等坐鎮,故壓力相對減少,拍劇空檔會約「雙豪」一齊做運動及「食好西」。

袁偉豪對於「三角苦戀」表示:「喺劇裏面我認識翠如就好鍾意佢,覺得呢個女仔好得意、好想撩佢,發展到後期我同柏豪不和,翠如夾喺我哋中間左右做人難,而佢又好愛柏豪!佢見到我哋嘅一切感到好心痛,形成一種難以形容嘅傷害。」對於監製讚他親身上陣拍危險鏡頭,更因此意外傷手,袁偉豪說:「我同柏豪有好多打鬥場面,因我哋有經驗,武指自然想我哋做好啲。佢哋鍾意度啲新嘢畀我哋,我覺得好好玩。最難忘係有場戲淨係着住底褲打交,又要由3樓跳落嚟,當時完全冇衫保護, 如果位置唔準確好容易整傷,宣萱仲喺現場,真係有少少尷尬。」

苗僑偉飛車搵命博

至於「型佬」苗僑偉亦不讓後輩們專美,拍飛車戲堅持親身上陣:「我哋拍咗咁多年戲,呢啲場面真係冇問題,唔使擔心喎。」當工作人員擔心有機會撞欄,他卻準確煞停戰車,果然經驗老到。

陳豪非一般黑幫大佬

除了「雙豪」與翠如的三角戀外,宣萱與陳豪於此劇亦有感情線。監製蘇萬聰形容「萱豪戀」來得比較含蓄,激情欠奉,不過卻希望觀眾與宣萱「同一陣線」,被陳豪的性格吸引,慢慢愛上這位黑幫大佬。

由於監製想營造陳豪與傳統黑幫大佬的打扮有所分別,開拍前下令為陳豪多訂造三件頭西裝。監製說:「搞到佢好似華爾街嘅CEO一樣,陳豪知道後即操弗自己,接到劇本後花咗一個月時間減磅。至於宣萱嘅造型同《不懂撒嬌的女人》有好大分別,《不》劇嘅宣萱比較女性化,今次佢就性格剛烈,走型格路線。佢知道陳豪減磅,自己亦決定節食,希望上鏡靚啲。」

張兆輝撞車險盲

《使2》非常重視演員配搭,出動約80位演員參與演出,黃德斌、洪永城、古明華、連詩雅等相繼客串,陳煒更扮演「歡喜哥」許紹雄的太太,用二人細膩感情闡述「歡喜哥是如何煉成的」。苗僑偉大打友情牌,邀來好友張兆輝客串臥底警察以一敵眾,更有不少動作場面。拍攝期間,張兆輝整個人飛身撞向車輛擋風玻璃,險些傷眼變盲。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!