掃呢頁CODE去手機

2017年9月21日 星期四

【對得住良心】網民爆料失銀包大鬧機場 曾華倩:是非顛倒 __,華倩,曾華倩,

02年離婚嘅曾華倩,同囝囝林浩賢相依為命,為咗培育阿仔成材,無論晴天或雨天,華倩都會陪囝囝去泳池操水。舊年華倩終於守得雲開,囝囝喺比賽中,打破兩項香港 ...


02年離婚嘅曾華倩,同囝囝林浩賢相依為命,為咗培育阿仔成材,無論晴天或雨天,華倩都會陪囝囝去泳池操水。

舊年華倩終於守得雲開,囝囝喺比賽中,打破兩項香港學界紀錄,更勇奪學界50米同100米自由泳冠軍。(新聞連結: http://bit.ly/2xm0qZo )

華倩視阿仔如命根就係人都知,噚晚佢就陪出國比賽嘅阿仔去機場。點知喺機場就遇到不快事。

事緣噚晚有網民喺網上討論區開Po,點名指斥曾華倩送阿仔入禁區後,始發現自己銀包漏咗喺阿仔袋中,曾華倩要求機場職員代佢入禁區取回銀包,讀者指當時有人喺機場大吵大鬧發爛渣,更因此阻礙部份機場職員收工。

事後網民意見各有分歧,指華倩唔小心將物件帶入禁區,最後想勞煩機場職員代勞,自己有錯在先。但亦有網民指發帖者形同公審,而且言辭刻薄,當事人由於身份證以及信用卡,一併被送到入禁區,情急之下唔識處理亦係人之常情。

對於機場「銀包事件」一事俾網民公審,曾華倩回覆《蘋果》時,否認自己發爛渣,更反指斥噚晚喺機場遇到一個冇禮貎,兼且態度有問題嘅職員。「其實成件事就係我銀包放咗落阿仔個背囊入面,但佢入咗禁區我先醒起,當刻我衝去航空公司個櫃台,問職員有咩辦法,當時個人好徬徨,因為之前都未試過,都想問吓有冇人有呢個情況出現過。點知counter嗰度有個女職員就好冷漠咁話『冇㗎喎,我哋幫你唔到喎,呢啲係機管局安檢嘅問題,或者咁啦,當你個仔架飛機到境,咁佢咪可以去番入境大堂囉,但張機票就作廢啦,不過o依家飛機都就起飛,未必夠時間喎。』

「我唔明客人已經好着急,點解個職員仲會咁講嘢,根本唔係幫人,似係潑冷水多啲,其實佢做啲假動作,或者話『等我試吓』去安撫個客,成件事已經唔同晒。學劉德華話齋,今時今日咁嘅服務態度點得㗎,其實中間都有個男仔想起身話幫我試試,點知嗰位女職員即刻行埋嚟,個男仔就坐番低,所以個女職員應該係上司。」

華倩透露事後亦有搵入境署職員同警察幫手,但得出結果都係話安檢問題,叫華倩最好問番航空公司,最終銀包亦隨阿仔上咗飛機。華倩話本來件事喺噚晚已經告一段落,估唔到今朝瞓醒,竟然見到有人貼文將是非顛倒。「我唔明點解會有人寫啲咁刻薄嘅字眼去傷害人,亦再證明呢個世界上有好人同衰人,係邊個寫,自己心中有數,噚晚係半夜機,機場好少人,而噚晚遇到嘅,絕大部份都係好人……其實寫得出呢啲字眼,佢本身個人嘅人格都好有問題,自己對得住良心,都係嗰句,種善因得善果。」

曾華倩坦言自己做事對得住良心。 華倩講笑話每次阿仔出國,自己都會陪住阿仔,今次冇陪佢去,自己銀包都要跟過去。 華倩斥開帖留言嘅人,言辭刻薄,邊個寫,自已亦心裡有數。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!