網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月2日 星期六

港姐:馮盈盈卸任在即嗌唔捨得 __,盈盈,馮盈盈,港姐,湯盈盈,

卸任就可以又拍劇又接其他Job啵!上屆港姐冠軍馮盈盈現身《2017香港小姐競選》綵排及后冠試戴儀式,為幸運獲選上的(5)雷莊𠒇試戴后冠。問到身為師姐的 ...


卸任就可以又拍劇又接其他Job啵!


上屆港姐冠軍馮盈盈現身《2017香港小姐競選》綵排及后冠試戴儀式,為幸運獲選上的(5)雷莊𠒇試戴后冠。

問到身為師姐的馮盈盈睇好哪一位佳麗?她點名大讚(1)何依婷、(8)伍樂怡(Kelly)以及(9)金美黎,馮盈盈說:「今年賽制唔一樣,主要係睇佢哋現場表現,何依婷睇佢綵排時表現淡定好有信心,伍樂怡就好有氣質,氣質要見真人先知,果然係好淡定。而金美黎聽講佢網上人氣不錯,幾有親和力!」

講到自己卸任在即,馮盈盈笑說:「好唔捨得,成為港姐係一個好難得嘅機會,希望之後可以接受多啲新挑戰。(未卸任已經言論大膽?)咁都可以有其他唔同挑戰,希望有多啲唔同節目做,我講嘢不嬲唔會就住,諗到乜就會分享,希望將來工作種類會再多啲!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!