網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月2日 星期六

港姐:減磅影響精神 邱晴成功瘦身變索 __,邱晴,港姐,

邱晴成功減磅喇!十位《2017香港小姐競選》候選佳麗到將軍澳電視城出席泳裝綵排,年僅17歲的6號邱晴(Mandy)參選至今一直顯得有點Babyfat, ...


邱晴成功減磅喇!


十位《2017香港小姐競選》候選佳麗到將軍澳電視城出席泳裝綵排,年僅17歲的6號邱晴(Mandy)參選至今一直顯得有點Baby fat,想不到在決賽前夕成功收身,以勻稱身材着泳裝亮相,但精神就顯得麻麻。而1號何依婷(Regina)則一直表現穩定,身形偏瘦的她今次泳裝上陣狀態相當好,身高最高挑的Mandy與最嬌小的Regina影合照時,身形差別相當大。

6號Mandy接受訪問,獲讚成功瘦身兼變索的她顯得相當開心:「瘦咗十幾磅,都算達成咗之前目標,可能年紀細,新陳代謝比較快,對飲食都有節制,只食蛋白質唔食粉(麵),靠蛋白質減肥,精神差咗?早起有啲攰,但有信心keep狀態到決賽。(擔心影響表現?)唔怕,平常心去做,希望會淡定啲。」

而1號Regina講到身形似乎有點太瘦?她說:「參選到依家自己都冇刻意減。(因壓力?)反而唔係壓力,係因為忙,冇時間食飯。(怕太瘦輸蝕?)最緊要係健康。(額頭有痘痘?)可能係出油加上化妝,今晚會補救吓,再做準備。(師姐馮盈盈睇好你?)要多謝佢,知道有人支持自己參選信心大啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!