掃呢頁CODE去手機

2017年9月25日 星期一

真空浸溫泉出事 蘇慧恩爆傅晉杰「硬晒」 __,蘇慧恩,Ophelia,

原來係硬晒……軚。藝人蘇慧恩(Ophelia)及傅晉杰(Leo)日前同遊日本鳥取縣六天,為當地觀光交流局推廣觀光景點及戶外活動,一連四集旅遊節目將在1 ...


原來係硬晒……軚。


藝人蘇慧恩(Ophelia)及傅晉杰(Leo)日前同遊日本鳥取縣六天,為當地觀光交流局推廣觀光景點及戶外活動,一連四集旅遊節目將在10月29日於ViuTV播出。兩位均表示心情興奮,沒想過香港製作隊可以和日本電視台攜手拍攝節目,拍攝期間更接受了當地電視台及報章等媒體採訪。Ophelia笑言沒想過兩人會在同一個溫泉拍攝,因為日本一般都是男女分開浸。Leo坦言:「扒透明獨木舟之後,我哋連底褲都濕埋,結果浸溫泉要真空上陣。」Ophelia即大爆有香艷場面:「條毛巾好細,Leo又好高好大隻,搞到佢唔知點算好。浸完之後我唔知佢喺浴室沖緊涼,唔小心開咗浴室門,Leo當場硬晒……軚!好彩嗰陣成塊玻璃都係水蒸氣,朦晒,我乜都睇唔到。」

問到最難忘是甚麼?Leo認為是首次穿上傳統和服在街上拍攝,以及爬山途中掉了隱形眼鏡:「同Ophelia默契十足,每個鏡頭都幾乎一Take OK。經過呢幾日相處,我哋了解深咗,將來都想搵一個同佢性格相近嘅女朋友。」Ophelia很感激男方照顧自己,很享受整個行程:「印象最深刻係徒手攀爬三德山,出發前大家都以為只係普通行山,但原來要喺懸崖峭壁用盡全身力氣拉穩鐵鏈上山。今次仲有好多歷險行程,例如玩繩索爬樹,我驚到係咁喊!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!