網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月3日 星期二

冧爆!羅天宇30歲生日 湯洛雯肉緊吻賀 __,羅天宇,湯洛雯,

係Sweet,但佢哋都仲係話了解緊!藝人湯洛雯(靚湯)與羅天宇早年拍攝處境劇《愛.回家》後結緣,繼而傳出拍拖,雖然二人為保愛苗而一直堅稱「了解中」,但 ...


係Sweet,但佢哋都仲係話了解緊!


藝人湯洛雯(靚湯)與羅天宇早年拍攝處境劇《愛.回家》後結緣,繼而傳出拍拖,雖然二人為保愛苗而一直堅稱「了解中」,但早已是公認的一對。較早前,兩人更被本報踢爆於紅磡同居試婚,事後靚湯極力否認,但鬆口稱羅天宇見過家長。對於男友被指是「女神殺手」,她更力撐對方專一,投下信任的一票,可見二人發展穩定,打風都打唔甩!

靚湯似足女主人

前日(10月1日)為羅天宇的30歲生日,人緣甚廣的他獲多名圈中好友開P慶祝,包括陳瀅、劉佩玥及何廣沛等人,靚湯亦有份出席,齊齊慶祝踏入三字頭的大日子。隨後羅天宇不避嫌於社交網上載合照,並留言:「You guys are awesome! Thanks for coming.(你哋呢班人實在太正,多謝晒。)」相中所見,靚湯恍如女主人般,企正羅天宇身旁甜蜜合影之餘,更見靚湯妹妹Cass亦同場現身,足證兩家人關係融洽。慶祝到興起之際,靚湯更不禁送上深情一吻,與捧着蛋糕的羅天宇肉緊咀嘴,相當Sweet!冧爆一幕不單被拍下,更在網上流傳,相信二人「了解」得非常深入!

羅天宇嗌開心

隨後東網聯絡上羅天宇,講到他與靚湯在派對上冧爆錫錫,他即在電話中甜笑,並表示:「其實我哋都了解咗一段時間,我生日喺佢屋企搞(派對),又有好多朋友嚟。好多報道成日寫我哋,所以啲人喺度起哄話『錫佢!錫佢!』最後佢畀咗個Birthday Kiss我,咁係開心嘅!」

另外,這次派對另有一個焦點,就是袁偉豪的新歡舊愛同場,未知兩人碰面會否尷尬?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!