掃呢頁CODE去手機

2017年10月12日 星期四

畀網民負評辣着 定欣搵老友呻足3粒鐘! __,定欣,胡定欣,

呻完唔好嬲喇!藝人陳山聰早前與一眾好友在卡拉OK慶祝生日,他上載與胡定欣的合照,並留言:「哎呀老婆!感謝妳(你)的生日禮物!LOVEU!」想不到惹來網 ...


呻完唔好嬲喇!


藝人陳山聰早前與一眾好友在卡拉OK慶祝生日,他上載與胡定欣的合照,並留言:「哎呀老婆!感謝妳(你)的生日禮物!LOVE U!」想不到惹來網民激進地留言侮辱。飽受負面評論的定欣,終於被觸怒了!近日她在社交網上發長文爆Seed宣洩。

再搵姚子羚呻

心情受到影響的定欣,難怪要搵朋友吐不快,日前下午3時許,定欣獨自駕車離開將軍澳寓所,直駛屋企附近一間酒店,身穿黑白間條衫的她,落車後不時皺着眉頭,一臉愁容低頭撳電話,然後步往酒店餐廳會合友人。足足吐了3個小時苦水,定欣與女友人一起步出,期間仍雞啄唔斷邊行邊呻,友人陪她傾行到座駕旁,之後分道揚鑣。不過定欣似乎氣難下,見她拎起電話錄語音短訊時,表現得怒氣沖沖,束起的辮子亦跟着她動氣身軀擺動,之後定欣自行駕車返歸。另一日,約下午6時半,依然愁爆的定欣在電視城工作後,等埋「胡說八道」的好姊妹姚子羚收工,齊齊步出電視城門外,搭的士返自己屋企,繼續搵姊妹傾訴解愁。

叫定欣息怒

事後問到姚子羚有否去開解定欣,她接受東網電話訪問時表示:「我都有叫佢唔好嬲,可能係因為啲留言真係超過大家嘅底線,又可能唔係單一事件,其實大家咁叫(哎呀老婆)都係一個暱稱,我哋大家好好朋友,可能有啲人嘅留言令佢唔舒服可能真係過咗佢底線,大家都明嘅!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!