掃呢頁CODE去手機

2017年10月12日 星期四

選美世家!麥嘉欣搞笑親和力成必殺技 __,嘉欣,麥嘉,選美,鍾嘉欣,

麥嘉欣遺傳了選美世家血統,美貌與智慧並重!2017國際小姐澳門代表麥嘉欣(Sofia)來自選美世家,有個澳門小姐殿軍的媽咪從旁教路,大讚女兒比自己靚, ...


麥嘉欣遺傳了選美世家血統,美貌與智慧並重!


2017國際小姐澳門代表麥嘉欣(Sofia)來自選美世家,有個澳門小姐殿軍的媽咪從旁教路,大讚女兒比自己靚,對她信心十足!

Sofia人氣愈來愈勁,憑着甜美樣子被網民瘋狂洗版讚靚女。Sofia是通過「澳門選美連盟」的面試而挑選出來代表澳門出戰11月在東京舉行的《2017國際小姐選美》,Sofia除了母親外,阿姨與姑媽也參加過澳門小姐選舉,而阿姨則是亞軍,靚女基因一脈相傳,說:「其實我冇諗過參加選美,我好怕醜,不過,屋企人叫我參加,所以先參加,希望可以大膽啲同見識世面,如果將來自己有個女,我都會叫佢參加,因為覺得好好玩又學到好多嘢。」

麥媽媽畀90分

至於麥媽媽對女兒參加選美也有給予意見,不過麥媽媽認為現時選美比當年更難、更辛苦:「佢哋要做好多嘢,至少我哋着嘅鞋冇佢哋依家咁高呀!」並大讚女兒做得好。問會給Sofia打多少分﹖她說:「我畀90分。(有信心囡囡會贏﹖)唔好話贏,做到最好。(覺得囡囡邊個部位最靚?)對眼。(遺傳到你?)佢靚我好多!」

六歲當模特兒

Sofia本身是模特兒出身,她六歲時已經開始做童裝模特兒,直至中學因為要專心學業,才減少工作。雖然面對鏡頭可謂駕輕就熟,但她坦言依然會怕醜及緊張,至於有否信心當選國際小姐?Sofia認為信心是努力換來的:「有努力去準備,信心自然大,但準備唔夠當然會驚,如果依家叫我出嚟選,我都可以,但可以做得更好,好在仲有兩個月時間畀我準備。我除咗上堂之外,都有喺屋企練習,最重要係做運動,因為我好鍾意食嘢,好易肥。(覺得自己有咩優勝之處?)搞笑同親和力,但就唔夠信心。」現時仍在大學讀書的Sofia不諱言對娛樂圈有興趣,現時也有在香港及澳門接工作,但揚言不會為娛樂圈而放棄學業,並待大學畢業才決定將來路向。

網民火速起底

其實Sofia成為澳門代表已經有兩個多月,直至今屆港姐誕生,一夜之間連帶她也被網民關注,她也大感意外:「我同家人當晚都有睇香港小姐決賽,第二日就有朋友傳短訊畀我,話有人喺網上講起我,之後就愈嚟愈多人講,對呢方面我嘅感覺係正面嘅,覺得好開心,因為大家都係讚我,對我好好。」

雖然被火速起底,將Sofia以往的照片及與男友的合照一一翻出來,依然她保持樂觀正面的心態,並豁達地說:「其實都只係攞番我以前中學、大學讀書嘅相,最多都係素顏相,至於男友嘅相都OK。我唔會剷走啲相,因為都想比人了解吓我嘅過去,而且我又冇唔見得人嘅相。」

忙到冇暇拍拖

至於會否因為名氣大增而影響與男友感情,Sofia謂仍是一樣,但就因為要專注讀書及選美,所以難免會影響與男友的相處時間。問麥媽媽會否想女兒嫁個大錢人?她認為順其自然。

場地﹕富薈馬頭圍酒店

服裝﹕A Gal Secret Macau

化妝﹕Candice Li

髮型﹕Dick Cheng@Reborn Hair Ltd


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!