掃呢頁CODE去手機

2017年10月12日 星期四

【有咀相.有婚照】46歲古天樂「拍拖」 緋聞女友細足15年 __,古天樂,

究竟係咪空穴來風,未必無因,定係假消息以訛傳訛,越傳越勁呢?46歲嘅古天樂同31歲嘅台灣女藝員郭采潔,今日無啦啦上咗微博嘅搜尋榜,仲以100萬次搜尋高 ...


究竟係咪空穴來風,未必無因,定係假消息以訛傳訛,越傳越勁呢?

46歲嘅古天樂同31歲嘅台灣女藝員郭采潔,今日無啦啦上咗微博嘅搜尋榜,仲以100萬次搜尋高踞榜首,咩事呢?

有指事源係今朝有人發微博,以問句型式話:「古天樂和郭采潔在一起了?」就係一句說話,引爆咗好多人嘅好奇心,盲搜古郭戀。

嗱,是咁的,古天樂喺14年同郭采潔合作過一套電影《巴黎假期》,有咀戲有婚紗相,之後兩人四圍飛宣傳,係幾親密嘅。不過上年古仔去台灣時曾經被問番起呢段「戀情」,古仔輕輕咁答「感情的事我從來不談」落閘。至於郭采潔經理人就回應話:「對於網路不實消息,均不予回應,請大家別太費心。」



古天樂同郭采潔曾經咀過…《巴黎假期》劇照 亦都有婚紗相。《巴黎假期》劇照
《巴黎假期》劇照 但都只係14年嘅電影劇照。《巴黎假期》劇照 《巴黎假期》劇照
上咗大陸搜尋榜。 有傳係因為有微博問咗一條問題「古天樂和郭采潔在一起了?」 所用嘅都係一張發相。

鍾意就快D Share啦!