掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

【狄龍同期同學】邵氏動作演員韓國材肺癌病逝 終年69歲 __,癌,邵氏,狄龍,

邵氏動作演員韓國材昨日因肺癌末期離世,終年69歲。韓國材曾在佳視年代,試過在《神鵰俠侶》分別分飾裘千尺、孫婆婆及裘千仞,更是雌雄互換,演技出色。特技武 ...


邵氏動作演員韓國材昨日因肺癌末期離世,終年69歲。韓國材曾在佳視年代,試過在《神鵰俠侶》分別分飾裘千尺、孫婆婆及裘千仞,更是雌雄互換,演技出色。特技武師公會代表黃家良親證韓國材死訊,他接受《蘋果》電話訪問:「佢噚日係醫院離世,韓國材本來住老人院,唔舒服送咗去醫院。係佢阿哥同阿仔通知我哋,我哋會同佢家人保持聯絡,睇佢哋有咩要幫手,暫定10月27日喺鑽石山火葬場火化,應該係一日做晒。」

韓國材為邵氏武術訓練班學員,與狄龍同期,由於身型較矮小,外貌平實,多數在戲中演閒角或蠱惑仔等角色,曾參加喜劇同功夫片,1969年第一套參演電影是張徹執導的《保鏢》,在邵氏拍戲多年, 直到吳思遠離開邵氏,1972年拍畢《蕩寇灘》,韓國材隨吳思遠外闖,偶爾拍一些邵氏電影,韓國材後來得導演桂治洪賞識,拍《那個不多情》、《香港奇案之二兇殺》、《老爺車縱火謀殺案》、《扮豬食老虎》、《奇門怪招爛頭蟀》、《邪完再邪》及《走火炮》,導演桂治洪是他的伯樂,一找他拍十套電影,當中幾部讓他擔正做主角。

韓國材活在港產片黃金時代,當時喜劇及諧趣功夫片大受歡迎,韓國材於1981年拍《錢搵錢》演扒手,戲份比較重。由於他有武術底子,接拍電影均為打鬥場口居多。

韓國材於80年代中從事投資電影,可惜損手收場,在90年代三級片興起,韓國材亦曾演數部三級片,於《四度誘惑》中,韓國材發揮搞笑本色,扮演鹹濕大軍閥,之後斷斷續續演出不同作品,直至2003年,韓國材於杜琪峯執導《大隻佬》客串後,便淡出幕前,直至2011年參與電影《保衛戰隊之出動喇!朋友!》拍攝後,韓國材再沒參與幕前演出。

邵音音今日接受《蘋果》訪問:「我以前有同韓國材合作過笑片,佢份人好好,片場內外大家都好開心,佢對人友善。我知佢病咗一段長時間,佢一直喺內地,大家少聯絡,病真係冇辦法。(佢肺癌離世,係咪食煙太多?)片場冇人比我食煙多。」


鍾意就快D Share啦!