掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

孖韓男「拍拖」 雨僑着比堅尼曬燶香肩 __,雨僑,羽翹,

雨僑同韓國型男鄭俊英去到海灘談情說愛,點知浪漫嘅背後…藝人雨僑(Ava)忙於一輪電影工作後,早前她與韓國型男鄭俊英在釜山拍攝新一輯的tvNAsia原創 ...


雨僑同韓國型男鄭俊英去到海灘談情說愛,點知浪漫嘅背後…


藝人雨僑(Ava)忙於一輪電影工作後,早前她與韓國型男鄭俊英在釜山拍攝新一輯的tvN Asia原創旅遊節目《都市蜜遊》(MY Unexpected Sweet Trip)亦即將推出,節目中Ava 與鄭俊英展開一段恨死唔少女fans的四日三夜浪漫之旅。

Ava在韓國釜山期間,試過同鄭俊英齊坐吊車上山頂、食海鮮,又到訪韓劇《鬼怪》的燈塔景點,齋聽都夠浪漫。不過去到海雲臺海灘,浪漫就開始走樣,Ava笑說:「節目組叫咗我哋準備泳衣,我就着咗比堅尼,點知去到好曬,啲韓國人着晒防曬衣,鄭俊英仲戴晒帽着晒長袖衫,我就曬到燶晒,可謂老貓燒鬚,結果要去護膚品店買防曬品急急搽,但膊頭都係曬燶咗。」

浪漫背後,Ava都鬧出不少笑話,其中一單是她同鄭俊英乘坐嘅專車,一如其他韓國真人騷般,在車廂內裝咗五、六部攝影機,拍攝二人於車內嘅對話同一舉一動,當工作人員等Ava 同鄭俊英傾密偈時,Ava嘅反應卻令人哭笑不得:「因為我好攰,瞓着咗,唯一同鄭俊英喺車廂入面嘅秘密對話係:『唔該,我想問張櫈背點樣可以再瞓低啲?』跟住我就瞓番。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!