掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

陳敏之催王浩信追個仔 __,王浩信,陳敏之,敏之,

王浩信、陳自瑤抱着敏之的BB,敏之乘機「催生」。
陳敏之催王浩信追個仔藝人陳敏之昨日首次帶同兒子雷子樂出席活動,同場的王浩信與陳自瑤亦有逗子樂玩,敏之見狀即提議二人快快追多個,浩信聞言即笑說:「唔好講 ...


陳敏之催王浩信追個仔

藝人陳敏之昨日首次帶同兒子雷子樂出席活動,同場的王浩信與陳自瑤亦有逗子樂玩,敏之見狀即提議二人快快追多個,浩信聞言即笑說:「唔好講埋啲咁嘅嘢」而僅9個月大的子樂相當精靈,面對鎂光燈狂閃也不驚慌,只是合照時不肯望鏡頭,要浩信與自瑤幫手氹BB。

敏之受訪時被問到兒子是否也有酬勞?她說:「有,連埋我嗰份都放晒落佢教育基金。」又指兒子斯文淡定,屬於觀察及思考型,問到可讓兒子入行?敏之說:「讀書最緊要,拍劇就唔好,廣告OK,當係做個紀念,等佢大個可以睇番,搵到嘅錢會放入教育基金同做善事。」並說有機會會追多個,等兒子有個伴。此外,敏之昨日上載穿比堅尼在泳池High爆玩水潑水花相,照片動感十足,網民大讚靚爆之餘又讚敏之收身成功,身材Fit爆!

陳敏之的玩水照影得好靚。
  • 陳敏之的玩水照影得好靚。





鍾意就快D Share啦!