掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

拍拖?朱晨麗認同何廣沛食飯:佢好上進 __,何廣沛,朱晨麗,

幾時先至有好消息公布?藝人朱晨麗為無綫新劇《特技人》拍攝外景,她表示劇集只餘下最後一星期的外景戲,而她另一套有份參演的新劇《兄弟》亦正式開拍。問到拍攝 ...


幾時先至有好消息公布?


藝人朱晨麗為無綫新劇《特技人》拍攝外景,她表示劇集只餘下最後一星期的外景戲,而她另一套有份參演的新劇《兄弟》亦正式開拍。問到拍攝此劇時可有擔心會受傷?她說:「其實個個都有受傷,我就內傷囉!腳趾扭親,有啲位『界刂』損咗。(怕唔怕再拍動作戲?)唯有自己小心啲啦,如果真係好危險嘅要識得say no!不過有時親身上陣,完成咗就會覺得係好正,有一場係同龍虎武師打,佢嘅心口好硬淨,打到我彈走咗!」

對於被拍到與何廣沛一起,朱晨麗表示當日只是吃飯,因開劇是很難約朋友吃飯,故有時間就相約。問到可有機會與對方發展?她說:「其實拍《超時空男臣》之前我哋都識㗎喇,係好好朋友。(有冇機會發展?)好難答。(佢追你?)問番佢啦,我自己就冇咁嘅感覺囉!」不過她又大讚何廣沛為人好,有上進心又勤力,指二人都希望可以互相幫忙,又不時對戲,又會請教對方。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!