掃呢頁CODE去手機

2017年10月28日 星期六

黃翠如否認下年生B 約埋唐詩詠結婚產子 __,翠如,唐詩詠,詩詠,黃翠如,

即係幾時呀?藝人黃翠如、唐詩詠於將軍澳電視城出席bigbigchannel「HALLOWEEN妝速挑戰實」,分別為組合農夫的陸永及C君化妝,而四人亦以 ...


即係幾時呀?


藝人黃翠如、唐詩詠於將軍澳電視城出席big big channel「HALLOWEEN妝速挑戰實」,分別為組合農夫的陸永及C君化妝,而四人亦以萬聖節造型打扮現身。

翠如萬聖節Hea打扮

問到以前如何慶祝萬聖節?翠如說:「冇乜點慶祝過,以前有萬聖節派對,個個打扮得好認真,我就打扮得好hea。」詩詠則說:「萬聖節打扮晒出去玩先至好,因為冇人認得你。我試過戴晒面具去玩,梗係嚇到人靠把聲嚇人咋嘛!」

想等埋姊妹結婚

對於有指翠如打算明年做媽媽,會盡量減少工作,詩詠即代翠如回答:「佢搵多啲錢先,辛苦唔做,跟住先至開工。」問到是否準備生B?翠如笑說:「冇呀!明明本身傳緊結婚,依家傳到生BB,我諗我個仔聽日都大學畢業,應該都可以掉番轉養我,吹誇啲。(係咪驚年紀大,想明年成事?)冇,完全當故仔睇,我點都等埋唐詩詠。我哋考慮一齊結婚一齊生仔。我生個仔,你(唐詩詠)生個女。」

未有生B計劃

至於問到與男友蕭正楠有沒有生BB的計劃?翠如說:「冇,太快,未去到呢一部分。(父母急抱孫?)冇,我爹哋媽咪從來都係放任政策,乜都得。」而詩詠亦表示不替翠如感到心急,開心便可以,又謂不要畀壓力翠如,讓事情慢慢發生。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!