掃呢頁CODE去手機

2017年10月24日 星期二

送戒指係最大承諾! __,

送戒指係最大承諾!

送戒指係最大承諾!身為男主角的陸漢洋昨日再被追問何時迎娶女友時,保持一貫作風,繼續故作神秘說:「戒指都畀咗佢,已經係最大嘅承諾,傳媒成日睇住我,我一定 ...


身為男主角的陸漢洋昨日再被追問何時迎娶女友時,保持一貫作風,繼續故作神秘說:「戒指都畀咗佢,已經係最大嘅承諾,傳媒成日睇住我,我一定會令佢開開心心,令佢有安全感。」

其實今年44歲的陸漢洋來頭不小,身為馬來西亞錫礦大王陸佑後人,父親為公和建築創辦人陸孝佩,母親Catherine則是連鎖餅店創辦人。陸漢洋現為多家集團包括卓峰國際、漢洋環球集團等的總裁、主席及董事長。19歲在美國考得賽車牌的他,在37歲時成為職業賽車手,今年成立車隊「一颷賽車」後,6月更以首位華人身份出戰世界矚目的「法國勒芒24小時耐力賽」,為港爭光!






鍾意就快D Share啦!