掃呢頁CODE去手機

2017年10月24日 星期二

班門弄斧?魔術師喺周柏豪面前爆玻璃杯 __,柏豪,周柏豪,

講到爆玻璃杯,邊個夠柏豪嚟?歌手周柏豪、韓國魔術大師YuHoJin及被封為新加坡凍齡攝影師陳傳多出席渣打信用卡活動,YuHoJin即場在柏豪面前變「爆 ...


講到爆玻璃杯,邊個夠柏豪嚟?


歌手周柏豪、韓國魔術大師Yu Ho Jin及被封為新加坡凍齡攝影師陳傳多出席渣打信用卡活動,Yu Ho Jin即場在柏豪面前變「爆玻璃杯」魔術,由於柏豪年前在個人網誌發表爆玻璃杯論而遭網友封「大文豪」,難怪柏豪睇完表演都哈哈大笑。

柏豪透露有一、兩個啤牌魔術傍身,問到是否用來氹老婆?柏豪說:「開始都有,有咩嘢識都攞晒出嚟,識魔術可以招呼朋友。(變爆玻璃杯?)冇所謂啦,每個人都會打爛嘢。」問到財政大權是否在太太手上?柏豪說:「一齊嘅,不過佢幫我打理生意。」並表示是一個節制的人:「冇試過碌爆卡,每月都會清還,我都算係婆仔,會儲分換機票同禮物。」

柏豪承認拍攝無綫劇集有助人氣,他說:「依家出街年齡層多咗,小朋友同老人家都認得我。」正拍攝《再創世紀》的柏豪笑說:「同無綫係經理人合約,我冇員工證㗎。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!