掃呢頁CODE去手機

2017年10月24日 星期二

遺傳優良DNA!郭富城有心有力追個仔 __,郭富城,

城城為囡囡改咗個英文名Chant,佢有心有力,絕對有信心追個仔!天王郭富城(城城)出以品牌優雅形象大使為Longines(浪琴表)慶祝185周年慶典主 ...


城城為囡囡改咗個英文名Chant,佢有心有力,絕對有信心追個仔!


天王郭富城(城城)出以品牌優雅形象大使為Longines(浪琴表)慶祝185周年慶典主持揭幕,魅力沒法擋的城城甫出場就吸引了逾百名途人衝出馬路圍觀,險象環生,吸引力強!

城城獲品牌送上一雙Master名匠系列情侶腕錶及一座馬匹搖椅,而腕錶盒內更印上家庭成員首個英文字母「A、M、C」和中文字「仨」組成的圖案。受訪時,城城表示尚未為女兒改中文名,至於英文名尚未確實:「品牌問我有冇幫囡囡改名,我就鍾意C字頭嘅名,叫Chant,即係有希望嘅意思,係我同太太一齊改。」

同家人慶生最開心

本月26日將踏入52歲的城城直言今年生日特別開心!問生日願望?他說:「我覺得要不斷創造自己夢想,當一個夢想實現就要定下一個目標,人生先會有意義。」他認為工作及家庭同樣重要,現階段家庭很完滿,在工作上要更加努力去達成未完成的願望:「例如拍更多好電影、唱歌開演唱會,另外自己創立嘅皮膚護理同沐浴產品嘅品牌會做得更好,得到更多人接受,都希望自己計劃同夢想會慢慢實現,同時可以同品牌繼續合作落去,以及開發更多自己品牌。(生日會點過?)會留喺香港,咁啱嗰日唔使開工,我依家好簡單,就係返屋企同屋企人食飯,切蛋糕同影家庭相已經好滿足,係最好嘅生日禮物。」

年底前收爐享天倫

提到女兒滿月如何慶祝,城城說:「好簡單同外婆、嫲嫲食飯。(嫲嫲心目中得乖孫冇咗個仔?)嫲嫲呢方面好有經驗,因為我有五兄弟姊妹,我初為人父,知道做媽媽唔容易,要對家庭好啲,無論工作幾忙有時間就要陪家人,我相信身邊朋友都好明白同體諒,我希望做一個稱職爸爸。(百日宴呢?)暫時工作忙都未知,想專注電影、廣告同出活動。(工作會唔捨得女兒?)都冇辦法,會盡量配合時間安頓家人先係最大心願,其餘時間擺喺工作上,家庭責任好重要。(好朋友們見過囡囡未?)我唔喺香港,好多朋友都未見過。(咪好心急?)唔緊要啦,遲啲,我諗工作會忙到過年段時間,嗰時囡囡大啲會方便啲!」

主力同囡囡玩

問日前是否特意拜見法王為女兒祈福,他表示沒有這個目的:「只係法王嚟到香港,我有時間就出席,純粹係分享會,唔係特別去求子,無論仔定女係上天賜嘅禮物。(會追多個?)冇咁快,我覺得順其自然,唔會刻意追求啲乜。我希望建立家庭之後,喺工作上有更多唔同火花,思想唔同,喺演角色上都有唔同。(有冇幫手湊女?)我負責玩,因為我唔識嘛!屋企都有請陪月,又有媽媽、嫲嫲同外婆有時嚟屋企去湊,都唔太擔心,可以專心工作。(會一家三口出席活動?)我覺得工作還工作,家庭還家庭,我成日都話唔希望將家庭事業掛喺口邊,相信囡囡見到隻木馬仔會好開心,我作為爸爸會更努力,咁先可以達到嗰份愛!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!