掃呢頁CODE去手機

2017年10月16日 星期一

開騷唔成!林欣彤萌去意飛起祖藍 __,祖藍,林欣彤,王祖藍,

又真係好似講咗好耐喇喎!藝人王祖藍今年初成立公司「手工藝」,當時簽了很多藝人,包括太太李亞男、鄧萃雯、徐子珊、林欣彤、黎瑞恩、陳嘉佳、金剛等人,不過早 ...


又真係好似講咗好耐喇喎!


藝人王祖藍今年初成立公司「手工藝」,當時簽了很多藝人,包括太太李亞男、鄧萃雯、徐子珊、林欣彤、黎瑞恩、陳嘉佳、金剛等人,不過早前有傳徐子珊不滿祖藍答應為她開戲,但卻不了了之,大表心淡想離巢,近日再傳鄧萃雯、黎瑞恩等人都離開了。今年6月林欣彤(Mag)與老闆祖藍到電台受訪,當時Mag還透露祖藍答應年底為她開演唱會,7月時Mag還透露個唱等辦中,從未開過售票演唱會的她大表期待,不過最近盛傳阿Mag的演唱會要擱置,令她大為失望,萌生去意!

Mag說:「其實搞演唱會嗰方面係因為排練嘅時間真係唔夠,最後決定不如唔好搞住,因為喺5、6、7月我都係排緊舞台劇,之後成個8、9月都係做舞台劇,呢幾個月都冇辦法攝到時間去做其他嘢,我想專注做好個舞台劇,之後舞台劇完咗又撞正《老表》要宣傳,我咪覺得不如唔好咁倉卒為咗要開而開,我希望可以有一個好啲時間去排練,希望我嘅演唱會係可以盡善盡美嘅,就唔係好倉卒咁而開,所以就決定唔開住,希望有個更加靚嘅位先開。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!