網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月7日 星期六

莊思明遇交通意外 座駕Total Loss __,莊思明,思明,

今次真係不幸中之大幸喇!現年30歲嘅藝人莊思明認真黑仔,佢喺社交網上載自己手瘀腳瘀相,留言話自己撞車,座駕仲搞到TotalLoss添,雖然車毀但係好彩 ...


今次真係不幸中之大幸喇!


現年30歲嘅藝人莊思明認真黑仔,佢喺社交網上載自己手瘀腳瘀相,留言話自己撞車,座駕仲搞到Total Loss添,雖然車毀但係好彩人冇事,真係不幸中之大幸呀!

思明留言話:「架車撞到total lost(loss)但我除咗撞瘀手腳之外竟然一d(啲)事都無!俗語有話『大難不死必有後福』,希望我嘅後福唔會太後先降臨 以後真係要小心揸車啦因爲唔係每次意外都咁好彩!」佢仲有心情Hashtag:「#之前一直想換車」相信佢冇咩大礙,唔少網友叫佢要休息吓,暫時唔好揸車住,仲叫楊明做住「柴可夫」,呵番女友,又有網友話楊明之前拍戲炒過電單車,兩口子真係同病相憐。

落彎煞掣不及

思明接受東網訪問時,坦言幾日前的凌晨時分,自己的座駕於金鐘落彎,可能當時落完雨,地下好跣,自己又開得太快,掟個彎落橋都知會撞,但都煞掣不及,最終撞落個彎度,她謂:「架車斷晒兩條軸,車咗去車房,車房都話冇得整,冇嗰啲零件,就算整番都好貴。不過警察嚟到時,佢哋好好,一路搵架車擺喺我架車後面,之後幫Call拖車,叫我企埋馬路邊,驚其他車睇唔到我有危險。」

楊明捽去瘀膏

思明坦言座駕已跟她五、六年,所以很不捨得,她謂:「之前我雖然成日話要換車,但依家真係好唔捨得。」現時她正開拍無綫劇集《是咁的,法官閣下》,導演都有問她要否休息,思明謂:「唔使,我真係冇乜事,除咗瘀咗,行得食得瞓得,我連醫院都冇去,自己搽啲去瘀膏算。」思明表示已揸車11年,試過畀尾隨車撞,但今次這些意外則第一次發生,所以好驚。思明又表示好在有買全保,但要等保險公司評估先。問到其男友楊明有否很擔心時,思明謂:「佢話好心痛,叫我小心啲,同埋幫我捽去瘀膏。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!