掃呢頁CODE去手機

2017年11月19日 星期日

無綫禁性感:限奶令呢?陳庭欣《3日》繼續水着晒胸 __,庭欣,無綫,陳庭欣,

「限奶令」威力有幾大?今集開估啦!無綫旅遊節目《3日2夜》一向都係宅男恩物,皆因一班有樣有身材嘅女主持,集集都有機會水着上陣晒身材,仲有香艷嘅出浴場面 ...


「限奶令」威力有幾大?今集開估無綫旅遊節目《3日2夜》一向都係宅男恩物,皆因一班有樣有身材嘅女主持,集集都有機會水着上陣晒身材,仲有香艷嘅出浴場面 ...


「限奶令」威力有幾大?今集開估


無綫旅遊節目《3日2夜》一向都係宅男恩物,皆因一班有樣有身材嘅女主持,集集都有機會水着上陣晒身材,仲有香艷嘅出浴場面,真係火辣非常。不過好景不常,無綫早前推出「限奶令」,提示不應過份賣弄性感,要拍三點式或浸溫泉鏡頭要着T-Shirt,消息一出,一班宅男真係心都碎埋呀陰公!

話說「限奶令」面世之前,《3日2夜》正正播緊由陳庭欣帶大家欣賞斐濟獨有嘅風光,尋晚就播出最新一集,唔少人都吼實部電視想睇吓「限奶令」威力有幾大,結果開頭就見到陳庭欣預備玩水上活動,不過佢係着住潛水衣,唔少宅男個心都寒咗一截,好彩去到尾段,竟然該有嘅嘢繼續有,好似陳庭欣三點式游水、水着晒胸玩直立板加埋半裸露背歎Massage。相信一班宅男睇得非常開心,但係有網民就擔心因為陳庭欣呢一輯係「限奶令」前播出,所以未受影響,之後嘅集數好可能會將呢啲火辣場面減淡或完全消失。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!