掃呢頁CODE去手機

2017年11月19日 星期日

唔怕畀人話博出位!邵珮詩晒八字波轉型 __,邵珮詩,

邵珮詩大個女喇!前港姐邵珮詩今晚突然性感現身台慶,超低胸大解放,可惜「八字波」盡現,且被發現露乳貼,但成功搶盡一眾女藝人「峰」頭!行畢紅地氈後,邵珮詩 ...


邵珮詩大個女喇!


前港姐邵珮詩今晚突然性感現身台慶,超低胸大解放,可惜「八字波」盡現,且被發現露乳貼,但成功搶盡一眾女藝人「峰」頭!

行畢紅地氈後,邵珮詩返回後台良久才步出受訪,當被問到是否整理衣飾防再走光,她笑謂:「唔係,冇走光呀,黐得嘅地方都黐咗,不過可能係電視畫面睇得模糊啲,我件衫前面有塊紗布呀!」

談到衣着如此大膽,邵珮詩說:「今日係無綫五十周年嘛,咁我梗係要着得隆重啲、靚啲啦,都係一年着一次啫。(唔擔心畀人話博出位?)唔擔心,大家都知我唔係啲咁嘅人,我都係尊重場合,況且間中轉下形象,唔使限死電視劇內得得意意嘅造型嘛。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!