掃呢頁CODE去手機

2017年11月21日 星期二

6.4磅小飯兜父母混合體JJ B女早產 慳番開刀 __,JJ,賈曉晨,

■初為人母的JJ抱着囡囡一臉幸福。微博圖片35歲賈曉晨(JJ)大前日榮升做媽咪,囡囡「飯兜」早產個多星期,重6.4磅,由剖腹變順產,慳番開刀錢,JJ於 ...




35歲賈曉晨(JJ)大前日榮升做媽咪,囡囡「飯兜」早產個多星期,重6.4磅,由剖腹變順產,慳番開刀錢,JJ於產前兩日曾發燒,幸母女平安。44歲的老公樊少皇由內地趕返港陪入產房,昨在微博晒JJ抱女相公告喜訊,新手媽咪努力嘗試餵人奶,囡囡似足父母混合體,JJ開心說:「嘴同下巴似我,鼻就似少皇。」

力王樊少皇和宅男女神賈曉晨拍拖三年,兩人經歷幾許風雨終於修成正果,前年元旦日低調行禮,人妻JJ跟老公返內地生活,去年6月宣告造人成功,月前才返港待產,樊少皇昨在微博晒JJ抱女相並留言:「小飯兜歡迎你的到來,要疼媽咪哦,我愛你們!」JJ亦轉發帖文讚囡囡:「大飯兜,女漢子,終於見到你了。」相中的JJ望着懷中女兒微笑,兩夫婦分別暱稱女兒做「大飯兜」及「小飯兜」,溫馨滿瀉。



■JJ(右)上星期相約同是大肚婆好友陳宛蔚high tea。 ■上月JJ被拍到在老公樊少皇陪同做產檢。微博圖片

產前發燒

JJ昨日已出院返家休息,她以短訊回覆本報,透露女兒於大前日出世,體重6.4磅,比預產期12月初早了出世:「成件事幾急,自己都未ready好,係早咗個幾星期出世。原本諗住開刀生,𠵱家變咗順產,好彩少皇都趕得切喺內地飛返嚟,有陪我入產房。」她表示正努力嘗試餵人奶,問到BB似爸爸或媽媽?她笑說:「嘴同下巴似我,鼻就似少皇,見到少少雙眼皮,但BB要瞓覺,未開眼都唔知似邊個。」

原來臨盆前兩日,JJ身體不適曾在社交網留言:「完蛋了,有點發燒。」當時不知是否因為B女即將出世,緊張到發燒呢?前日JJ貼上跟陳宛蔚和味之天使「士多啤梨」周麗欣去high tea相,肚大如籮的JJ和懷胎7個多月的陳宛蔚一臉幸福,JJ留言:「同好友飲茶,別看我故作輕鬆,其實要扶牆走路了。」



■JJ不介意樊少皇的負面新聞,依然投老公信任的一票。 ■喜事接踵而來的JJ與朋友合股,年尾於北京開親子餐廳做老闆娘。資料圖片

狂踢媽咪

明年初生得的陳宛蔚昨在電話恭喜JJ:「咁快生咗?佢嘅預產期應該未到,生咗好戥佢好開心呀。」問JJ是否陀得好辛苦?感同身受的陳宛蔚說:「唉!邊個媽媽唔辛苦吖,始終第一次經歷,好多擔心同唔習慣,我就陀得都OK嘅,可能之前睇中醫調理,希望BB女出世後,可以同JJ嘅囡囡做好朋友,有朋友一齊成長係好事。」

此外,初為人母的JJ在微博記錄懷孕過程,她上周留言:「飯兜,你連續一星期每天都是狂踢我一整夜呀,每晚我都忍不住眼角流淚,頭頂冒汗!我決定不再叫你小飯兜,我要叫你大飯兜!而且你是打功夫的好材料」、「變着花樣踢、不停的踢,並且踢到我肋骨響」,她又感謝老公:「謝謝你對我最最最大限度的包容!現在我的情緒就像心電圖一樣波動,像過山車一樣危險,連我自己都覺得自己瘋了,只有你能忍!」上月,有網友在醫院偶遇樊少皇陪JJ做產檢,兩人戴黑色口罩遮樣,網友留言:「好恩愛啊,全程手牽手。」

採訪:嵐山




鍾意就快D Share啦!