掃呢頁CODE去手機

2017年11月21日 星期二

李海清馬爾代夫搣甩保守 三點式大解放 __,李海清,

益街坊!女子組合Mascara成員李海清(JoJo)日前到馬爾代夫旅行兼為隊友Monique(莫曉欣)慶生,心情大好的JoJo穿上性感三點式晒索爆32 ...


益街坊!


女子組合Mascara成員李海清(JoJo)日前到馬爾代夫旅行兼為隊友Monique(莫曉欣)慶生,心情大好的JoJo穿上性感三點式晒索爆32D身材,自認保守的她以往多數穿一件頭泳衣,但面對超美景色亦忍不住大解放,她更大方上載美照跟網友分享,JoJo說:「呢度藍天白雲水清沙幼,香港冇咁靚嘅景!既然風景咁靚,我都唔介意解放一下。(有冇艷遇?)呢度人唔多,有都係膚色比較深嘅,唔係好啱。」談到旅行搞笑事,JoJo表示與Monique臨走時執貝殼:「見到個好靚嘅貝殼,一執起反轉佢,有隻蟹爬出嚟,我想幫佢『換屋』,但佢一直唔肯走,我冇勉強佢,都幾得意。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!