網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月7日 星期二

熱褲晒長腿!千雪BB買首飾孝敬父母 __,千雪,朱千雪,

千雪BB真乖女喇!女神朱千雪與在澳洲修讀醫科生男友Justin經常分隔兩地,平時只靠視像和短訊維繫感情,但仍然愛得甜蜜。沒有男友相伴的她日前收到媽咪急 ...


千雪BB真乖女喇!


女神朱千雪與在澳洲修讀醫科生男友Justin經常分隔兩地,平時只靠視像和短訊維繫感情,但仍然愛得甜蜜。沒有男友相伴的她日前收到媽咪急Call,隨即做孝順女陪行街買首飾。當日下午約4時,千雪BB獨自駕車離開小西灣寓所前往太古城一商場,泊好車後,戴黑超、穿淺色上衣襯牛仔短褲騷白滑玉腿的她,拿着咖啡邊行邊飲,期間不時撳電話兼錄語音短訊,之後去會合媽咪到珠寶店行逛。

甫進店內,千雪BB與媽咪分頭行事各有各睇,之後再企埋一齊研究,睇完耳環再睇手鏈,男職員在旁熱情招呼,兩母女不時隔住飾櫃手指指向職員詢問。朱媽媽好快就揀了幾件坐低慢慢睇,乖女在旁畀意見,未幾媽咪便揀得心頭好,千雪BB亦非常識做負責找數,並手持戰利品離開。買完首飾給媽咪,兩母女在商場逛了一會便分道揚鑣,千雪BB隨即往停車場取車。雖然已戴黑超,但穿上熱褲的她卻難掩身上一股女神氣質,沿途仍有不少人認出兼眼望望,女神果然魅力非凡!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!