網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月7日 星期二

避蔡思貝?王浩信爆陳自瑤唔係因病缺綵排 __,蔡思貝,王浩信,陳自瑤,

王浩信話陳自瑤唔去綵排唔關蔡思貝(紅圈)事。藝人王浩信到尖東出席聖誕亮燈活動,他以一身厚衣到場,他受訪時解釋謂:「啱啱喺英國拍《兄弟》外景返嚟幾日,返 ...


王浩信話陳自瑤唔去綵排唔關蔡思貝(紅圈)事。


藝人王浩信到尖東出席聖誕亮燈活動,他以一身厚衣到場,他受訪時解釋謂:「啱啱喺英國拍《兄弟》外景返嚟幾日,返到嚟冇停過繼續開工,所以都有少少感冒。(太太陳自瑤又係唔舒服,因而缺席今日台慶綵排?)佢冇喎,頭先我哋仲一齊做運動。係咪溝通上有問題?如果通知咗佢會到㗎。(驚唔驚再被傳,係想避開本來都有份綵排蔡思貝?)唔關事嘅。」

請假去女兒入學試

王浩信又指將陪同女兒出席第3輪入學試:「我暫時請咗1日假。我哋報咗十幾間學校,而呢間心儀嘅學校就入去到第3輪面試嘞,我為囡囡感到驕傲,不過依家啲學校要求家長寫文去闡述自己對小朋友及學校嘅寄望。自中學後我都未寫過文章,好彩平時睇開劇本,有得學吓文法去表達自己意思。」

聖誕要開工

至於今年聖誕,王浩信相信要在工作中度過:「希望平安夜前後有少少時間可以陪吓屋企人啦。(最難忘嘅聖誕係點?)因為以前囡囡仲細,所以冇乜難忘嘢,但希望嚟緊可以為佢制造更多嘅回憶啦。之前帶佢上船玩,佢好開心,嚟緊相信有多啲機會嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!