掃呢頁CODE去手機

2017年11月2日 星期四

分咗手?崔建邦強調無諗過同「野人」一齊 __,崔建邦,

崔建邦指佢依家單身呀!藝人崔建邦出席香港珠寶小姐記招,並擔任司儀,對有指他會與林珊珊細女李怡(野人)結婚?他說野人是圈外人,故不想講太多,說:「我阿媽 ...


崔建邦指佢依家單身呀!


藝人崔建邦出席香港珠寶小姐記招,並擔任司儀,對有指他會與林珊珊細女李怡(野人)結婚?他說野人是圈外人,故不想講太多,說:「我阿媽都即刻打電話畀我問,完全無咁事,唔係真,我都知朋友好關心我嘅感情生活,依家無呢個打算,(同野人同居?)唔係,我係單身。(你哋分咗手?)總之我依家單身,大家好朋友,從來無諗過一齊。(係咪林珊珊唔鍾意所以先咁講?)唔知喎,唔係事實唔回應,(見過林珊珊未?)宴會上見過一兩次,(你都年紀唔細幾時有結婚打算?)我係年紀唔細,不過銀行戶口數目細,依家工作先,幾好呀,轉咗工作模式,依家拍劇。」

崔建邦又透露稍後往菲律賓拍《兄弟》,飾演拳手一角,故最近要不停操fit自己,並向傳媒分享自己的騷肌相。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!