網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月15日 星期三

猷君巨型心心示愛那英要警車開路運歌衫 __,那英,猷君,

陳凱琳啱啱同屋企人去咗大阪旅行,鄭嘉穎想二人世界?要等到台慶之後喇。陳凱琳呢轉去日本,買咗U-BIZ優先辦理登機,可以比普通人早一步上飛機。猷君早前被 ...




陳凱琳啱啱同屋企人去咗大阪旅行,鄭嘉穎想二人世界?要等到台慶之後喇。陳凱琳呢轉去日本,買咗U-BIZ優先辦理登機,可以比普通人早一步上飛機。

猷君早前被讀者目擊同大陸超模奚夢瑤喺東京旅行,早前奚夢瑤又喺ig貼咗一張相,大廈外牆嘅LED燈就組成咗一個巨型心形圖案。咁啱呢棟大廈就係猷君媽咪、四太梁安琪嘅私人投資公司尚嘉嘅旗下項目。四太受訪時就話大廈係會有唔同LED投射,唔同節日都有唔同主題,可能猷君真金白銀落廣告,向女友示愛都未定。

千嬅囝囝Torres今年返小一,千挑萬選之下Torres入讀名校英基小學。由於在場有唔少記者,路面情況又有限,所以校方就批准千嬅將七人車駛入學校,千嬅其後都話唔好意思,因為影響到其他同學仔。

那英11年為大陸交管局演出,不過去到表演場地先發現助手拎漏歌衫,結果要勞動警車幫手開路。隨後有人就質疑那英濫用警力,令佢要公開道歉。

「五億駙馬」黎諾懿同李潔瑩上年結婚兩周年去咗澳門玩,之後去親每個地方都落tag多謝,又話每個地方都對老婆有「特別照顧」……原因可能係因為當時黎諾懿啱啱宣佈老婆有喜,所以大家錫住大肚婆。




鍾意就快D Share啦!