網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月25日 星期六

激罕谷咪咪!陳嘉寶咀爆老公仔 __,陳嘉寶,

陳嘉寶難得性感!陳嘉寶(Anjaylia)跟初戀男友黃頌祈(Epaphras)都是虔誠基督徒,Anjaylia一直守着處子之身,兩人今晚在香港洲際酒店 ...


陳嘉寶難得性感!


陳嘉寶(Anjaylia)跟初戀男友黃頌祈(Epaphras)都是虔誠基督徒,Anjaylia一直守着處子之身,兩人今晚在香港洲際酒店擺喜酒,更特意將會場布置成華麗「伊甸園」,一對新人在黃昏時,由一班兄弟姊妹團伴住會見新聞界,Anjaylia換上另一襲超低胸露腿婚紗,罕有地大晒事業線,兩人應傳媒連環咀嘴,Sweet到爆!

Epaphras對Anjaylia全程表現得非常細心,兩人受訪分享結婚喜悅,Anjaylia大讚老公一直以來都是好細心,問到他是否一百分老公?她笑說:「101分!」問到結婚心情,新郎哥承認有少少緊張到瞓唔着,但Anjaylia笑言自己瞓到成隻豬咁,她笑說:「班姊妹驚我瞓唔着,買晒嗰啲有助安眠嗰啲產品畀我,但點知我冇食到,但兩秒我就嗌唔醒。」她笑自言是最豬的新娘,食得瞓得。雖然行程緊湊,但Anjaylia笑言爭取時間進食,她說:「食咗好多餐,早餐,上船又食粢飯,回程又係咁問人攞嘢食,乜都食,佢哋話我係史上最食得瞓得嘅新娘。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!