網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月25日 星期六

揮低王浩信陳展鵬 苗僑偉馬國封視帝 __,王浩信,陳展鵬,展鵬,苗僑偉,陳展,

《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎禮2017》今日舉行,頒到「最喜愛TVB男主角」,苗僑偉憑《使徒行者2》卓凱一角奪得馬國視帝,揮低大熱王浩信及陳展鵬!現年 ...




《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎禮2017》今日舉行,頒到「最喜愛TVB男主角」,苗僑偉憑《使徒行者2》卓凱一角奪得馬國視帝,揮低大熱王浩信及陳展鵬!現年59歲的苗僑偉第一次奪得視帝寶座,認真可喜可賀!

視帝獎項由藝人羅冠蘭頒獎,苗僑偉於台上說:「自己從影40年......」跟住停了一會,正當大家以為他忍不住哭時,他謂:「我唔會,放心。」他指自己經歷無數個頒獎典禮,但認為這個是人生重要的第一個獎項,萬般滋味在心頭,他又指不知自己還有否機會站於頒獎台上,更指有一個人要多謝,因為這十多年來,由他是一個眼鏡商人,到返回無綫,這個人都給了他很多機會,他又笑言:「我一直想喺頒獎禮多謝佢,但我又唔爭氣,我要多謝梁家樹先生!」之後苗僑偉又多謝身兼數職、照顧他的太太戚美珍,對方更即時於台上獻上飛吻,苗僑偉又謂:「呢個獎係你嘅!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!