網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月25日 星期六

成「Mall」之路!宣萱奪馬國視后 __,視后,宣萱,

恭喜晒!《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎禮2017》今日舉行,頒到「最喜愛TVB女主角」,頒到「最喜愛TVB女主角」,宣萱憑《不懂撒嬌的女人》「Mall姐 ...


恭喜晒!


《TVB馬來西亞星光薈萃頒獎禮2017》今日舉行,頒到「最喜愛TVB女主角」,頒到「最喜愛TVB女主角」,宣萱憑《不懂撒嬌的女人》「Mall姐」凌敏一角封馬國視后,劇集中宣萱飾演女強人,踏上「成Mall之路」演技備受讚賞,成功擊敗另一大熱、剛在《星和無綫電視大獎》奪得視后的李佳芯。

宣萱在台上保持一貫淡定,她致謝詞說:「多謝大家,好耐冇上過台攞獎,對上一次攞女主角獎係1999年《刑事偵緝檔案IV》。我之前離開咗TVB 5年,《不懂撒嬌的女人》係我返TVB第一套劇,到依家我都仲拍戲,因為我真係好鍾意做戲,真心嘅。亦好enjoy個個程,攞獎唔係一個人,係一個團隊,呢個獎係屬於全部人。」宣萱答謝粉絲時突然轉channel用英文答謝粉絲多年支持。

此外,負責頒「女主角」獎的苗僑偉和許紹雄在台上亦互動搞笑一番,許紹雄對苗僑偉笑說:「你上嚟頒獎,冇㗎喇你個『視帝』,凍過水。」苗僑偉笑說:「冇乜所謂,我哋咁後生大把機會!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!