網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月12日 星期日

壓力太大?朱千雪發夢考試「肥佬」被嚇醒 __,千雪,朱千雪,

朱千雪話夢見自己考試得25分咋!藝人朱千雪身穿露肩連身裙到九龍灣出席活動,她表示聖誕已經有節目,她說:「聖誕要考試,放假就會返加拿大探屋企人。(同男朋 ...


朱千雪話夢見自己考試得25分咋!


藝人朱千雪身穿露肩連身裙到九龍灣出席活動,她表示聖誕已經有節目,她說:「聖誕要考試,放假就會返加拿大探屋企人。(同男朋友仔一齊返?)唔會,佢探佢屋企人,我探我屋企人,或者約個時間喺香港見。(預備好聖誕禮物未?)未,揀禮物係好頭痛,或者寫張有意思嘅卡,好過送啲人哋唔鍾意嘅禮物!」

千雪被問何時再拍劇?她說:「都要睇公司安排,不過我嚟緊都會出席台慶。(唔影響溫書?)我已經訓練到自己可以利用唔使埋位嘅時間、化妝嘅時間,都可以溫到書,不過琴晚發夢自己考試唔合格,得25分,嚇到我即刻扎醒咗!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!