網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月12日 星期日

女兒控!陳小春慈父上身 錫小泡芙錫到燶 __,小春,陳小春,

陳小春對小泡芙同Jasper啲態度截然不同。陳小春最近帶仔仔Jasper參加內地真人騷《爸爸去哪兒》第五季,喺節目嘅開頭,陳小春對仔仔相當嚴厲,更忍唔 ...


陳小春對小泡芙同Jasper啲態度截然不同。


陳小春最近帶仔仔Jasper參加內地真人騷《爸爸去哪兒》第五季,喺節目嘅開頭,陳小春對仔仔相當嚴厲,更忍唔住對住鏡頭鬧Jasper。不過喺最新一集嘅《爸爸去哪兒》,節目組要求爸爸進行「交換寶貝」環節,結果小春就獲安排照顧台灣歌手劉畊宏囡囡小泡芙,而佢對小泡芙同Jasper嘅態度更截然不同。

一開始,小春就要面對小泡芙爆喊,但佢居然冇發嬲,仲非常溫柔同有耐性,不停去氹小泡芙。之後,佢又幫對方紮辮,真係成個慈父樣出晒嚟!其後,小春仲冧爆問小泡芙會唔會掛住佢,又話遲啲會帶埋阿仔去台灣探佢。而去到尾段,小春仲情深款款咁望實小泡芙,仲向佢「示愛」話:「我喜歡你!你長得這麼美!」完全係一個「女兒控」。嘩嘩嘩!唔知Jasper見到爸爸對自己同小泡芙啲態度咁唔同,會唔會大呻一句:「公平咩?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!