網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月5日 星期日

再與阿刨合作 丘亞葵:上天畀咗個機會我 __,阿刨,龍劍笙,

丘亞葵(圓圖)好開心可以再與阿刨合作,感謝上天給予他這個機會。新娛國際負責人丘亞葵(Vigo)到金鐘出席「龍劍笙:《牡丹亭驚夢》」記者會,並與粵劇名伶 ...


丘亞葵(圓圖)好開心可以再與阿刨合作,感謝上天給予他這個機會。


新娛國際負責人丘亞葵(Vigo)到金鐘出席「龍劍笙:《牡丹亭驚夢》」記者會,並與粵劇名伶龍劍笙(阿刨)一同接受訪問。

提到與阿刨再度合作,丘亞葵憶述往事:「記得1983年喺廣播道,當時阿刨已經係堂堂大佬倌,而我只係無名小子,但係好難得上天畀咗個機會我,我哋合作咗《遊園驚夢》,轉眼間,今次又可以合作《牡丹亭驚夢》,而且係全劇,我感到好開心。(會多啲邀請阿刨返港演出?)當然呢個係我個人好想做嘅事情。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!