掃呢頁CODE去手機

2017年11月26日 星期日

講到明!朱千雪唔送聖誕禮物畀男友 __,千雪,朱千雪,

朱千雪話想隨便送禮物畀男友。藝人朱千雪以露肩、露腿Look到九龍灣出席活動,她說:「我依家諗住聖誕不如唔送禮物畀男友,因為我呢段時間要溫習考試,又唔想 ...


朱千雪話想隨便送禮物畀男友。


藝人朱千雪以露肩、露腿Look到九龍灣出席活動,她說:「我依家諗住聖誕不如唔送禮物畀男友,因為我呢段時間要溫習考試,又唔想隨便送一份,咁不如遲啲至送聖誕我會返加拿大陪屋企人,男友唔會join,不過我都係留喺加拿大屋企啫,同屋企人傾吓偈咁,唔會再周圍去旅行,因為出面太凍。(煮聖誕大餐畀男友提早賀聖誕?)唔啦,佢煮嘢食好叻,連火雞都識煮,我只會被比下去,喺佢旁邊我頂多只可以幫手執頭執尾。(你負責買材料,打個邊爐當係提早煮咗個聖誕大餐佢食?)吓,咁都得呀?好啦,可以試吓嘅!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!