網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月18日 星期六

朱智賢「開聲」批准謝東閔追求:睇佢造化 __,謝東閔,朱智賢,

呢張「世紀合照」要靠袁偉豪先影到!無綫周日將會舉行《萬千星輝賀台慶》,近百小生花旦今晚於將軍澳電視城為當晚的開場序幕綵排舞蹈,當中不少藝人情侶亦同場, ...


呢張「世紀合照」要靠袁偉豪先影到!


無綫周日將會舉行《萬千星輝賀台慶》,近百小生花旦今晚於將軍澳電視城為當晚的開場序幕綵排舞蹈,當中不少藝人情侶亦同場,包括袁偉豪、張寶兒、楊明、莊思明,以及昨日被拍得一同行街的謝東閔及朱智賢(朱朱)等。

記者要求謝東閔與朱朱合照,二人顯得相當避忌,謝東閔即時耍手擰頭拒絕,朱朱則拉馮盈盈、張寶兒、張秀文等合照,最終二人找來袁偉豪及張寶兒做「電燈膽」,但袁偉豪十分「識做」,主動與謝東閔調位,讓這對緋聞情侶成功「合照」。但大合照時二人明顯隔開一段距離。

朱朱與張寶兒一同接受訪問,問到是否同謝東閔拍拖?朱朱否認說:「唔係!純粹出吓街啫!」問到二人為何同行?她即尷尬笑說:「我哋啱傾!(係咪拍拖?)睇佢造化!了解吓先!」講到二人在台上拒絕影合照,朱朱說:「覺得怪怪地,尋日影完我又寫段嘢,今日又叫我同佢影張相。(張相)真係影到我好樣衰。」她續指未被家人追問戀情:「屋企人不嬲唔管我嘅嘢,好自由,自己識諗就OK。」問到覺得謝東閔有甚麼優點,朱朱說:「佢好有愛心。我同佢都鍾意狗,加少少分。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!