掃呢頁CODE去手機

2017年11月15日 星期三

發姣做女僕!黃心穎Enjoy咀宅男 __,心穎,女僕,黃心穎,

唔係啩?!藝人黃心穎在將軍澳電視廣播城出席無綫新劇《堅離地愛堅離地》拜神儀式。她表示劇中飾張振朗細妹,性格粗豪,卻為做網紅賺錢不惜在鏡頭前發姣撒嬌:「 ...


唔係啩?!


藝人黃心穎在將軍澳電視廣播城出席無綫新劇《堅離地愛堅離地》拜神儀式。她表示劇中飾張振朗細妹,性格粗豪,卻為做網紅賺錢不惜在鏡頭前發姣撒嬌:「好上進,又會去女僕Cafe做兼職,又做Part-time Girlfriend。(唔踩界?)唔踩界,有一場我好鍾意,就係我做女僕時,錫晒幾個宅男!(咀嘴?)錫面啫!」

提到緋聞男友馬國明主演的台慶劇《降魔的》大受歡迎,甚至有網民揚言要捧他做視帝,她即指對方是好戲之人:「之前有同佢做對手戲,佢好專業,做視帝係絕對可以勝任。」講到《降》劇昨晚播出的一集,揭示小儀、金剛是馬國明的親生父母,劇情催淚,問她有否收看?她即謂未睇:「知道大概係點,會睇番。(驚睇到喊?)我鍾意睇啲煽情戲,覺得個人喊完先似番個人,因為有時好耐冇喊,需要啲觸動到你心嘅嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!