掃呢頁CODE去手機

2017年11月15日 星期三

【我老公係發哥(13)】發嫂18歲前未着過裙 寧當警花唔做家族生意 __,發哥,陳薈蓮,發嫂,周潤發,

發嫂陳薈蓮於86年下嫁周潤發,二人結婚已有31年,除了做周太,更要做發哥經理人、財務大臣,揚言不怕做丑人,又要照顧發哥起居生活,真係發嫂唔易做。其實, ...




發嫂陳薈蓮於86年下嫁周潤發,二人結婚已有31年,除了做周太,更要做發哥經理人、財務大臣,揚言不怕做丑人,又要照顧發哥起居生活,真係發嫂唔易做。

其實,發嫂畢業後的工作,更是令人意想不到,做過model、空姐,甚至陀槍師姐等。英國讀完business回新加坡,發嫂第一份工做receptionist:「我覺得人生唔需要你讀咩就即刻去做,你做人要放鬆啲又開心啲,乜嘢都試下喇,喺個過程你就學識好多嘢,你又可以develop你自己。」

爸爸開貿易公司,作為大女的發嫂畢業後沒有返屋企幫手,反而出去打工,亦曾因此激嬲爸爸,她表示:「我爸爸好嬲,今日又做model,跟住又去做SQ(新加坡航空公司),總言之冇返去佢公司做,佢就好嬲我,最後尾我係做Singapore Airline,我飛咗一排。」外型嬌滴滴的發嫂做過model外,更有傳她做過陀槍師姐,她直認有此事:「做過警察,係駐守喺學校,好好玩喎,嗰時呢,應該講好男仔嘅behavior,我着裙都係18歲之後嘅事,我覺得開槍好型,我哋新加坡有得揀,咁我哋咪去training囉,喺個police force,我覺得幾好玩。」

 

出去闖了幾個圈,發嫂嘗試不同工作,最後就回爸爸公司打理家族生意:「都試咗咁多嘞,喺出面做嘅嘢都試咗嘞,可能個人長大喇,爸爸叫返去咪返囉。」

記者:陳月媚、倩宜

攝錄:卓振輝、廖達燊、吉吉

攝影:郭賢興、陳順禎

協力:林德雄

髮型:Byron Ho、Louis@ Hair Culture

化妝:Fiona To

場地提供:香港嘉里酒店

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

「我老公係發哥」:《蘋果》娛樂即時 X「娛果——蘋果娛樂」,10月30日起,逢周一至五刊登。

【我老公係發哥(1)】懷孕十個月女兒胎死腹中 發嫂堅持順產:我點都要經過呢個過程

http://bit.ly/2xybbWp

【我老公係發哥(2)】「我個女死咗喇!」發嫂冇坐月:發哥即刻帶我離港

http://bit.ly/2ie4zpq

【我老公係發哥(3)】發嫂爆發哥追女手法 日日寄PostCard晚晚追魂Call

http://bit.ly/2xEQAzu

【我老公係發哥(4)】結婚係驚喜 發哥曾表明:你要記住,我唔會娶你㗎!

http://bit.ly/2z52aFO

【我老公係發哥(5)】日付發哥幾百蚊零用 買樓興一炮過俾晒錢

http://bit.ly/2xTy7iY

【我老公係發哥(6)】賭前作法? 發嫂先係女賭神:真係年年贏到開巷

http://bit.ly/2y4k2zc

【我老公係發哥(7)】31年恩愛婚姻秘訣 情聖發哥送花蒸蟹製驚喜

http://bit.ly/2lZzUl0

【我老公係發哥(8)】熟讀《孫子兵法》學做發哥經理人 發嫂傾片酬好辣?

http://bit.ly/2hl1VlB

【我老公係發哥(9)】同御用團隊玩到癲 發哥:邊個隊醉發嫂要斬手指!

http://bit.ly/2zvhlKN

【我老公係發哥(10)】食飯Keep弗不言休 發嫂成立基金捐身家

http://bit.ly/2hgYvfX

【我老公係發哥(11)】兒時目睹母親漏夜出走 發嫂:做唔到阿媽唔代表要憎

http://bit.ly/2zxBYGq

【我老公係發哥(12)】富商爸爸謎一般背景 發嫂:佢捱苦唔會同我講

http://bit.ly/2moCVvt



婚前的發嫂試過很多不同職業,婚後的她專心做發哥經理人。 發嫂在爸爸公司打工時跟同事的合照,圖右為發嫂。
對於做過model的發嫂來說,擺甫士沒有難度。 別看發嫂外型嬌滴滴,其實她性格活潑好動,還在新加坡當過警察。

鍾意就快D Share啦!