掃呢頁CODE去手機

2017年12月1日 星期五

北上冇工開!郭力行住蝸居靠12蚊人仔度日 __,郭力行,

近年主攻內地市場嘅郭力行同大家講吓點解自己有咁嘅決定!久未露面的藝人郭力行(Rico)近年主攻內地市場,接受訪問時,Rico透露當年約滿後,想轉換新的 ...


近年主攻內地市場嘅郭力行同大家講吓點解自己有咁嘅決定!


久未露面的藝人郭力行(Rico)近年主攻內地市場,接受訪問時,Rico透露當年約滿後,想轉換新的工作環境而離開,他慨嘆自己當時一無所有,碰巧有內地公司有意邀請自己到內地工作,所以決定背着背囊往內地闖,他謂:「去到嗰邊都唔知會做啲咩,真係唔知道自己嘅前路係點,所以就膽粗粗去試。 」他直言剛到北京的日子非常難捱,起初因為語言不通而不敢外出,到埗三個月都沒有工作,居住的地方只有80呎,更只用12元人民幣度日,他表示:「嗰時冇拎好多錢去內地做嘢,啲錢又要慳住用,因為唔想問屋企拎。諗番起係好珍貴嘅人生經歷,以前喺香港有公司無微不至嘅照顧,去到另一個地方就要靠自己去成長。」

萬事起頭難,問到可有萌生放棄的念頭?他坦言絕對有,當憶起首次獲機會參與拍攝工作時,Rico一度落下男兒淚,他哽咽說:「冇人認識自己,等咗成日先拍咗一場戲,只要有一個機會我都好感恩,因為明白嚟到新地方就要咬實牙關由頭開始。」很幸運地經過那次拍攝後,有香港導演得悉自己到內地發展後,開始有更多拍攝工作,直到現在已有機會擔任男主角的角色。雖然接觸影視工作較多,但Rico一直沒有放棄音樂:「咁耐以嚟都建立咗好多關於做音樂嘅嘢,亦有寫電視劇主題曲,但一路都放唔低香港嘅觀眾同家人,所以決定返嚟。」問到回港後是否會主攻音樂?他透露已開始着手籌備新歌及拍攝MV,若有合適的角色和劇本都一定會參演。

化妝: Cosette@Tops Makeup

髮型: Frankie Tang

服裝: Abahouse

場地: 通利琴行

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!