掃呢頁CODE去手機

2017年12月1日 星期五

郭富城拍戲拍到躁 一見個女變純純兔 __,郭富城,

城城話一見到個女,咩都溶化晒!天王郭富城晚上到中環出席品牌活動,早前榮升父親的城城近期都在內地工作,早上返港即趕返家看看女兒,直認對女兒非常掛念,他又 ...


城城話一見到個女,咩都溶化晒!


天王郭富城晚上到中環出席品牌活動,早前榮升父親的城城近期都在內地工作,早上返港即趕返家看看女兒,直認對女兒非常掛念,他又指新戲角色性格暴躁,令平日都變躁底:「有時抽離唔到,平時都躁咗。(對屋企人呢?)咁就梗係唔會,見到個女咩都溶化晒!(呢兩個月咪好少見個女?)咁科技發達,點都可以見到,家人都好體諒!」

城城又指在內地組了一隊車隊名為「富盛車隊」,去年有參加賽車,但今年則沒有,希望之後可繼續組隊參加,問到有了女兒後賽車會否多了顧慮?他說:「賽車係有一定危險性,無論有冇家室都要注意安全,但其實做好措施的話係比街道上揸車仲安全。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!