掃呢頁CODE去手機

2017年12月1日 星期五

陳自瑤拋胸撐老公爭視帝:三哥攞獎要讓路 __,三哥,陳自瑤,苗僑偉,

拋胸性感打扮出席活動的陳自瑤對於老公王浩信爭視帝,當然撐啦!不過要同三哥角逐,咁就要讓路喇!無綫藝員陳自瑤與藝人孫慧雪、區文詩在銅鑼灣出席韓國品牌活動 ...


拋胸性感打扮出席活動的陳自瑤對於老公王浩信爭視帝,當然撐不過要同三哥角逐,咁就要讓路喇!無綫藝員陳自瑤與藝人孫慧雪、區文詩在銅鑼灣出席韓國品牌活動 ...


拋胸性感打扮出席活動的陳自瑤對於老公王浩信爭視帝,當然撐不過要同三哥角逐,咁就要讓路喇!


無綫藝員陳自瑤與藝人孫慧雪、區文詩在銅鑼灣出席韓國品牌活動。陳自瑤以性感白色Tube Dree裙、外披白色小褸亮相,搶晒鏡!講到無綫正實施「限奶令」,陳自瑤笑說:「我今日個打扮其實係走健康有型路線,因為今日大會主題係白色,所以揀咗呢條裙。(使唔使問過老公王浩信?)唔使,好小事,同埋條裙都唔性感。(使唔使問公司?)都唔使,其實『限奶令』主要係戲劇同綜藝節目唔想涉及到強姦、泳衣呢啲題材,出席活動要尊重場合,唔係誇張就得。(有冇廣告商特別要求性感?)唔知喎,我諗要睇工作嘅性質,如果係拍纖體廣告,可能要騷靚Body,咁就唔會好密實,限奶令唔係話乜都No,都要睇實際情況需要。」

王浩信成為今年無綫「視帝」大熱,問可有戥老公緊張?她說:「少少啦,反而好想恭喜三哥(苗僑偉)攞咗馬來西亞視帝。(但係擊敗咗你老公喎?)三哥係前輩,佢攞我哋都好開心。(老公會唔會失望?)唔會,大家都好戥佢開心,三哥攞獎真係要讓路,同埋佢同宣萱攞『視后』呢個畫面好正,係實至名歸。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!