掃呢頁CODE去手機

2017年12月12日 星期二

撻着23歲學生妹 龐景峰做阿四當眾攬啜 __,龐景峰,

龐景峰拖住新歡Peggy拍拖行街,情到濃時仲當眾咀嘴添!藝人郭秀雲兒子龐景峰與拍拖兩年有「清純栢芝」之稱的楊埕分手半年原來已換畫,新歡是一位23歲的火 ...


龐景峰拖住新歡Peggy拍拖行街,情到濃時仲當眾咀嘴添!


藝人郭秀雲兒子龐景峰與拍拖兩年有「清純栢芝」之稱的楊埕分手半年原來已換畫,新歡是一位23歲的火辣學生妹Peggy。日前下午,景峰與穿低胸衫及短裙的Peggy拍拖到銅鑼灣行街,他們以黑色情侶裝打扮現身,襯到絕。兩人逛了一會已大有斬獲,景峰更不介意做「阿四」提着幾袋戰利品,期間搭扶手電梯時,Peggy突然擰轉身咀嘴男友,認真甜蜜。他們選購香水時,站在專櫃前的景峰,情到濃時伸手攬實女友的小蠻腰。之後二人食車仔麵醫肚,食了短短20分鐘便火速離開,男方負責埋單,其後雙雙到附近街頭截的士。

「家人畀好高分佢」

景峰受訪時大方回應新戀情:「女朋友叫Peggy,係圈外人,佢今年23歲,我哋識咗兩個月,係去藝術展時朋友介紹認識,但拍咗拖只有兩個禮拜。佢以前係Part time模特兒,依家喺香港讀緊大學,仲有一年畢業。(見咗家長未?)我哋嗰日之後去見媽咪。媽咪見到佢好開心,讚佢乖女、單純又孝順,家人畀好高分佢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!