網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月11日 星期一

龍友瞄準35E特寫莊端兒批(月爭)護胸 __,莊端兒,

莊端兒以性感造型凸襲街頭,龍友立刻陷入瘋狂!
龍友瞄準35E特寫莊端兒批(月爭)護胸模特兒莊端兒(Xenia)胸襲尖沙咀鬧市一小時,5吋「加工」事業線令滿街男人陷入瘋狂化身龍友,個個目標一致,瞄準 ...


龍友瞄準35E特寫莊端兒批(月爭)護胸

模特兒莊端兒(Xenia)胸襲尖沙咀鬧市一小時,5吋「加工」事業線令滿街男人陷入瘋狂化身龍友,個個目標一致,瞄準其35E導彈身材狂影大特寫!Xenia被影到驚,明言胴體只許幻想,不可觸碰!

莊端兒昨日在尖沙咀街頭宣傳,為配合餐廳的Cosplay主題,她變身動漫中的性感角色,穿上超緊身開胸露腰裝大晒35E豪乳,更加重陰影營造逼爆效果,成條街的男士個個變成「龍友」,拎出手機及相機圍着及追住她瘋狂獵影,但觀乎鏡頭的「高炒」角度,似乎Xenia的豐滿身材比樣貌更具吸引力!

扲荷包踩場

由於街頭人多擠迫,Xenia與「龍友」只有幾個身位之隔,加上現場沒有圍欄,Xenia身邊只有幾位Cosplayer「保護」,故她長時間交叉雙手護胸。期間不少「龍友」成功突圍,與她膊頭貼膊頭,或者搭住她的香肩合照,而Xenia全程保持微笑,來者不拒。

有男士成功突圍,埋身集郵。
  • 有男士成功突圍,埋身集郵。
莊端兒打陰影營造Big爆效果,睇到人噴鼻血!
  • 莊端兒打陰影營造Big爆效果,睇到人噴鼻血!
呢位男士搭實莊端兒膊頭,揸機自拍。
  • 呢位男士搭實莊端兒膊頭,揸機自拍。

被「輪」影成粒鐘的Xenia受訪時,坦言看見男粉絲的熱情舉動都怕怕:「初時都有啲驚嘅,不過佢哋都好規矩,埋嚟時有問我可唔可以影相。(佢哋啲鏡頭全部對住你胸部喎?)咁呢啲控制唔到。(怕唔怕成為幻想對象?)唔諗咁多啦,哈哈!」她表示早知角色造型性感,故早已做足安全措施,除了戴胸圍及黐滿膠紙外,亦曾測試爆衫風險度,加上身邊有幾位Cosplay演員保護,故不太擔心被人輕易博懵:「我一行出嚟時已經提高警覺,如果有人手多多,我會用交叉手嘅手(月爭)『鬆』佢。(係咪怕被胸襲,所以先交叉手?)一來可以保護自己,二嚟呢個手勢係角色人物嘅招牌手勢嚟。」

Xenia自認Cosplay迷,尤其愛動漫《海賊王》的角色,今次出席活動沒有收取酬勞,笑言千多元的服裝費亦是自掏腰包:「我係嚟踩場,見到佢哋招募,又可以試食同影相,我就奮不顧身咁衝出嚟。(係咪因為冇工作,所以先咁性感,增加工作機會?)絕對唔係。」

拍拖要合眼緣

她坦言與經理人公司的合約糾紛仍未解決,故沒有新工作在身,但生活過得充實,除了陪媽咪,亦修讀心理學短期課程,她說:「都市人壓力太大,成日聽到小朋友同大人自殺,希望讀吓、了解吓,睇吓有冇機會幫到人。」問到現時可有拍拖?她說:「如果有都唔畀我咁樣着出嚟。(有冇追求者?)有嘅,但未有感覺。(係咩人?)有好多,做金融嘅、朋友介紹嘅,但講眼緣同感覺。」她自言對上一次與張致恒拍拖3年多後,暫時想休息,不心急拍拖,期望明年結識到新男友。

文:音樂組






鍾意就快D Share啦!