網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月11日 星期一

Yumiko跳舞助陣:我前世欠你 __,Yumiko,Yumi,白緯玲,鄭希怡,

英皇3T鄭希怡(Yumiko)、蔣雅文(Mandy)及劉思惠(Maggie)當年和吳浩康同期出道,前晚Deep在九展開處男騷,3T的Yumiko擔任嘉 ...


英皇3T鄭希怡(Yumiko)、蔣雅文(Mandy)及劉思惠(Maggie)當年和吳浩康同期出道,前晚Deep在九展開處男騷,3T的Yumiko擔任嘉賓,陪Deep跳舞表演,丈夫梁學儲抱住囡囡「梁浸浸」在台下打氣。而Mandy坐觀眾席欣賞,獨缺Maggie沒現身,Deep在台上說:「最初係想搵齊3T,十幾歲已經識Yumiko,出道時候係師姐身份撐我,無論出新歌、打拳、開騷都會嚟,佢前世欠咗我啲乜嘢呢?」



■梁浸浸在觀眾席為媽咪Yumiko打氣。 ■蔣雅文由台灣返港入場支持吳浩康。 ■(左起)劉浩龍、黃依汶與老公陳國坤齊齊睇騷。

Yumiko笑說:「我前世欠你好多,呢世嚟還畀你,以前我哋成日都講,我哋乜嘢都冇,淨係有份義氣。」她更感激台下粉絲將Deep帶上台,叫大家下次要送Deep去紅館。




鍾意就快D Share啦!