網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年12月11日 星期一

鼻咽癌受控!張達明化老妝似足維園阿伯 __,癌,張達明,達明,

張達明呢個阿伯妝真係冇得輸!影星吳鎮宇、古天樂、袁詠儀及張達明到觀塘為新片進行開鏡儀式,戲中張達明化上老妝飾演鎮宇父親,袁詠儀則演鎮宇老婆,古仔這名屋 ...


張達明呢個阿伯妝真係冇得輸!


影星吳鎮宇、古天樂、袁詠儀及張達明到觀塘為新片進行開鏡儀式,戲中張達明化上老妝飾演鎮宇父親,袁詠儀則演鎮宇老婆,古仔這名屋主僭建招牌,遮住他們一家人屋企的海景,因而鎮宇眾人要出力嚇走古仔。

鎮宇極力說服參演

身兼監製及編劇的達明的老人家打扮唯肖唯妙,遠看真的以為是一名公園阿伯,他表示今次是鼻咽癌得以控制後首次演重要角色,原本也不打算參演,但鎮宇極力說服他,達明說:「一來首次同古仔合作好開心,二來戲中我要坐輪椅,真係方法演技,啱晒我,我手腳麻痹遲早都要坐輪椅。(化老妝辛唔辛苦?)都要成兩個鐘,落妝又要搵熱毛巾敷溶啲膠水,不過頸上面啲紋係真嘅,唔使化妝。」

讚古仔好勁

他表示劇本原本是舞台劇,當年由一名女演員反串飾演,結果贏得舞台劇最佳女配角,問他有沒有信心憑此角色得獎?達明說:「咁就要睇古仔,佢帶住我哋入戲,佢好勁,有啲戲我哋一家人嚇佢,點知畀佢嚇番轉頭,古仔有好多喊戲,令我哋都好感動。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!