掃呢頁CODE去手機

2017年12月18日 星期一

《鋒味》惹爭議!素食女王被要求煮肉 __,

好尷尬!藝人謝霆鋒主持嘅飲食節目《鋒味》嚟到第四季,但啱啱開播就惹嚟爭議!節目講到要求素食女王DaphneCheng煮肉,但DaphneCheng指自 ...


好尷尬!


藝人謝霆鋒主持嘅飲食節目《鋒味》嚟到第四季,但啱啱開播就惹嚟爭議!節目講到要求素食女王Daphne Cheng煮肉,但Daphne Cheng指自己16年冇煮過肉,即時講咗幾次「不可能」,又話唔會為咗個比賽去改變,氣氛搞到好尷尬!

霆鋒聽到都覺得好愕然,之後話:「我們尊重這個(決定),如果不做的話,就等於是棄權的話,你是這個意思嗎?」Daphne都點頭答:「是,是的!」霆鋒再同其他主持霍汶希(Mani)佢哋討論之後點做好,最後只好送走Daphne,霆鋒都有鞠躬講咗句:「謝謝你。」

其實Mani都有解釋番個原因,佢話:「比賽就是比賽,將來我們要出去PK的時候,真的不能說我只做素,不做其他的。就是團隊的精神是非常重要的。退出的話就有一點遺憾。」霆鋒就話:「我完全是尊重做素的精神,也非常尊重Daphne個人的這個信仰,只是當外面的很多的狀況或者是主題,并不是我們想的,可能是外來的一些因素,那這個(鋒味)戰隊會沒辦法搞。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!