掃呢頁CODE去手機

2017年12月18日 星期一

做亞視節目主持!朱慧敏樂瞳滿意薪酬 __,亞視,朱慧敏,樂瞳,

朱慧敏(左圖)與樂瞳齊齊撐亞視復活。亞洲電視數碼媒體有限公司成立典禮今日舉行,藝人曾華倩、梁思浩、陳彥行、劉鍚賢等人出席。現場宣布「亞視」將會推出新節 ...


朱慧敏(左圖)與樂瞳齊齊撐亞視復活。


亞洲電視數碼媒體有限公司成立典禮今日舉行,藝人曾華倩、梁思浩、陳彥行、劉鍚賢等人出席。現場宣布「亞視」將會推出新節目《今晚見》,將會一月開始逢星期一到五晚播出,每晚由不同主持人擔任主持。

開心到瞓唔着

藝人朱慧敏、樂瞳則負責逢星期三晚的《今晚見》,內容以時尚、飲食和健康為主題。朱慧敏表示與「亞視」合作感到興奮,幕後給予很大的自由度。問到酬勞是否很滿意?朱敏表示:「非常開心,好耐冇試過心情咁興奮,昨晚都瞓唔着。今次啲幕後班底個個睇住我大,當年係何麗全喺加拿大邀請我返香港參加香港小姐,依家有機會再共事,真係好感動,好似十兄弟歸位咁。」而樂瞳則表示酬勞:「好滿意。」

唔擔心被拖糧

問到會否擔心拖糧問題?朱慧敏坦言:「冇擔心過,好有信心。感覺大家有團火喺度,希望亞視同香港演藝事業一同發光發亮,呢年個年代係可以百花齊放。」而樂瞳亦表示:「樂觀!呢個亞視係重生的,好有信心。」朱慧敏和樂瞳又坦言大家是以非藝人合約方式合作,朱慧敏表示可以到其它平台拍劇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!