掃呢頁CODE去手機

2018年1月30日 星期二

【最港電影大獎(12)】拍《家有囍事》係「被迫」? 星爺原本角色係...... __,星爺,周星馳,

大家有冇發現,自92年賀歲檔上映過周星馳、張國榮同張曼玉主演嘅《家有囍事》後,之後每逢過年,一打開電視機,總會有電視台重播呢套戲,而觀眾好似睇極都唔厭 ...




大家有冇發現,自92年賀歲檔上映過周星馳、張國榮同張曼玉主演嘅《家有囍事》後,之後每逢過年,一打開電視機,總會有電視台重播呢套戲,而觀眾好似睇極都唔厭,只要見到電視播緊就一定唔會轉台!嗱!呢部喜劇經典都係黃百鳴一手炮製出嚟!佢日前接受本報連載式專訪,爆咗唔少開拍呢部戲時,好多鮮為人知嘅趣事出嚟!

佢話部戲找周星馳演係迫於無奈,1992年拍攝《家有囍事》找周星馳是「被迫」,佢話:「我最先呢個角色三兄弟,林子祥做大佬、張國榮同我、我就做個cam cam地,拍吳君如做個tom boy o架嘛,張國榮做周星馳嘅角色,就拍張曼玉,點知林子祥間屋...就喺,你記唔記得有一年(地震定火燭)火燭,返唔到嚟,喺美國返唔到嚟咁點呀!即刻換人囉!咁我第一時間就搵周潤發點知周潤發就話我又做緊又係賀歲喎!嗰個叫做《我愛扭紋柴》,咁即係同你對打台喎!咁即係又係唔得唔得,咁死喇,左搵右搵,咦!咁嗰陣時周星馳就啱啱冒升緊,咁就搵佢傾」

當年找星仔拍呢部戲,星仔開咗一個天價,但黃百鳴一樣照俾佢:「我趕住要開拍吖嘛!咁所以呢,我明知佢收緊人哋200萬,佢要攞我800萬,我都畀佢,條友仔梗係(舌累)飯應啦。當然佢有個要求睇完個劇本,佢話可唔可以畀我同張曼玉做對手呀!我話唔得,我同佢講:『錢你就攞足喇!嗰個對手係張國榮,已經定好咗o架喇,我話有兩個角色畀你揀,一係你就做個花心老公,一係就做個cam cam地,佢話打死我都唔做個cam cam地o架喇,寧願做個花心老公。」

1990年哥哥退出返咗去加拿大,我就話一定要搵哥哥復出拍《家有囍事》,我就畀咗個任務高志森,咁哥哥真係太後生退休嘛!咁我就叫咗高志森過去搵哥哥,寫好咗個劇本架喇!我就叫佢做個花花公子配呀張曼玉,叫高志森過去畀個劇本佢睇,想佢返嚟拍呢套戲,哥哥應承咗!」

點知佢一落飛機,就捉住我,話一定要同我飲餐茶,仲去我嘅乾坤閣,一坐低就話,嗱,我睇完個劇本,你唔好同我爭,我要做cam cam地,個對手係毛舜筠因為我哋兩個做係一定贏嘅,咁得啦,我唔會同你爭,我畀你咁我惟有做個花心老公跟住就撥個輪畀周星馳,同佢講:『喂,o靚仔你恨到喇!依家真係你同張曼玉做對手,咁我就同吳君如,點知又輪到吳君如抗議喇,喂,我做個tom boy, 我已經準備好晒,我會做得好好o架喎!你o依家要我做個賢妻良母,我點做呀!即做個白燕我點做呀!你咪做個搞笑嘅白燕囉!所以嗰執汗毛係我叫佢加上去o架!我話你整執汗毛喺度」

採訪:陳月媚、懷鈺

攝錄:馮峰、卓振輝

攝影:陳俊強

最港電影大獎投票網址

http://campaign.appledaily.......ngestfilmawards2017?inapp=1

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

【最港電影大獎(11)】鄧麗欣入圍最港女演員 迎戰《一念無明》金燕玲

http://bit.ly/2nkj7r0

【最港電影大獎(10)】勁讚哥哥有情有義 黃百鳴:呢個人真冇話可說!

http://bit.ly/2EfBRiB

【最港電影大獎(9)】群星呼籲表揚創作靈魂 齊撐最港電影大獎

http://bit.ly/2nlRvAX

【最港電影大獎(8)】黃百鳴「執」袁潔瑩入行 開新藝寶係因為...

http://bit.ly/2DDNK4N

【最港電影大獎(7)】拍《開心鬼》買樓娶老婆 高志森起飛腳造就杜琪峯上位

http://bit.ly/2E4lAgs

【最港電影大獎(6)】Mark哥原來只係配角 周潤發一句上位做男一?

http://bit.ly/2DuSW6V

【最港電影大獎(5)】黃百鳴棄高薪厚職圓電影夢 創立新藝城靠最佳拍檔

http://bit.ly/2GaOr3e

【最港電影大獎(4)】走過黑暗與光明 黃百鳴論盡電影史明日登場

http://bit.ly/2n5isIW

【最港電影大獎(3)】影帝影后嗌口號 齊撐最港電影大獎

http://bit.ly/2F1ZeeP

【最港電影大獎(2)】最港電影大獎提名揭曉 《空手道》惡鬥《一念無明》

http://bit.ly/2Drwcol

【最港電影大獎(1)】陳真Mark哥葉問齊呼籲 一人一票撐港片

http://bit.ly/2E3u9IB

【最港電影大獎提名】杜汶澤望攞團體獎 劉德華:喜見新導演新演員不斷湧現

http://bit.ly/2n3i8L3



黃百鳴話1992年拍攝《家有囍事》找周星馳是「被迫」。( 攝影:陳俊強 ) 黃百鳴話最先呢個角色三兄弟,林子祥做大佬、張國榮同我、我就做個cam cam地,拍吳君如同個tom boy o架嘛,張國榮做呀周星馳嘅角色,就拍張曼玉。
《家有囍事》一眾演員。 《家有囍事》劇照。

鍾意就快D Share啦!